3 augustus
Pov Milou
Het is nu ongeveer een maand geleden dat ik in het ziekenhuis lag. Gelukkig gaat het nu veel beter! Dit betekent ook dat ik vandaag een maand heb met Matthy. Een maand, tja het klinkt niet echt als een prestatie, maar het is heel wat, toch? We hebben een vakantie geboekt, dus we gaan er even tussenuit naar Spanje, gezellig met zen 2e naar de camping waar matthy blijkbaar altijd komt. En na 1 maand klinkt dat heel vroeg, maar we kennen elkaar al sinds kind af aan dus vonden we dat het wel kon.Morgenochtend gaan we vroeg weg, met het vliegtuig. Ik ben nogsteeds in de stress over wat ik mee moet nemen en of ik wel genoeg mee heb. We gaan 10 daagjes, en ik ben een vrouw, dusss... ik heb zeker 9 broeken, 5 buikshirtjes, 3 bloesjes (korte mouwen), 3 normale lengte shirtjes, 1 trui & 3 bikini's.. oeps.. maar op magische wijzen is mijn koffer nogsteeds niet te zwaar dus het kan gewoon.
Ik pak nog allemaal overige spullen in, handdoeken, toiletspullen, makeup, sieraden, haarspullen, noem het maar op. Ik kijk op de klok, KUT! Het is al 12 uur geweest, wtf?! Morgen gaat mijn wekker om 5 uur dus ik moet nu echt gaan pitten..
~
5:00
Ik schrik wakker van mijn wekker, de tering zeg! Ik heb echt heel slecht geslapen man. En die vlucht gaat pas om 10 uur ofzo.. maar goed, ik ga snel uit bed en maak mijn bed op, kleed me aan, lekker makkelijk: een joggingbroek en een croptop met een vestje. Snel ontbijt ik iets, nouja ik prop snel wat in men mond. Ik moet half 6 echt richting Schiphol gaan, want we hebben half 7 daar afgesproken, en ik moet best een stukje rijden. Ik poets snel mijn tanden, spuit wat parfum op en doe mijn mascara. Ik laat nog een briefje achter voor mijn ouders, gewoon voor de leuk.Ik stap mijn auto in en vibe mee op alle nummers uit mijn playlist. Na zeker een uurtje rijden kom ik aan op Schiphol. Ik parkeer mijn auto en bel matthy.
Matthy: hey schat
Milou: hi, waar ben jij?
Matthy: bij de ingang
Milou: oke ik kom der nu aan
Matthy: isgoed, tot zo!
Milou: tot zo!
Ik pak mijn koffer en rugzak uit de kofferbak en loop richting de ingang, jahoor matthy staat daar al. "Hey" "heyy" Ik omhels hem.
We gaan door de douane enzo bla bla bla.. dan gaan we wat bij winkeltjes kijken. We komen de Starbucks tegen en we besluiten om daar nog wat te halen omdat we beide niet echt ontbeten hadden. We haalden beide koffie, een croissant en een donut.
Het wachten op de vlucht voelde echt als uren, want we hadden het verkeerd ingepland. We zitten maar een beetje op zo'n bankje met stoeltjes, beetje op onze telefoons, beetje wat te eten enzo. Ik ben echt kapot zenuwachtig, vliegangst, trauma's, lang verhaal je weet wel. Maar ik wil niet als zo'n pussy klinken dus probeer het gewoon niet te laten zien. T viel net nog wel mee maar de vlucht komt steeds dichterbij.
"Oh kijk de gate is open schat." Zegt matthy dan "o.. ooh.. ja.. ik- ja ik zie het" "Gaat het mi?" "Nee oke nee ik heb vliegangst maar dat klinkt zo pussy en-" "Dat had je gewoon moeten zeggen joh, zit je daar nou al heel de tijd mee?" "Mhm" "schat het komt vast goed, ik heb al zovaak gevlogen en look at me, im still here!" "Ja.. ik weet het.. ik stel me aan" "Nee dat doe je niet, het is helemaal niet erg milou, ik geloof in je. Kom we gaan" We staan op en hij geeft me een knuffel.
We nemen plaats op onze stoelen, gelukkig zitten we wel gewoon bij elkaar. Ik zit bij het raam. Gelukkig is het maar 3 uurtjes vliegen. De stewardessen leggen alles uit enzo bla bla bla..
Ik grijp matthy zijn hand vast, voor mijn gevoel kan ik echt elk moment flauwvallen.. gewoon rustig ademen milou het komt goed.
Maar gelukkig gebeurd dat niet. Ik voel matthy zijn hand op mijn been, en al snel val ik inslaap omdat ik zo slecht geslapen heb vanacht."Zie je wel, alles is goed gekomen." Zegt matthy zodra het vliegtuig geland is. "Mhm ja" Ik kijk uit het raampje, het is echt super lekker weer buiten.
Al snel verlaten we het vliegtuig en gaan halen we onze koffers op."Moet ff kijken hoe dat werkt hoor met die huurauto" Zeg ik "Oh als het goed is hier ergens bij de balie, ik heb dit wel al vaker gedaan." "Oh oke fijn"
We fiksen die auto, is wel zo handig. We vertrekken meteen. Want het is al 2 uur, en we moeten nog wel anderhalf uur rijden.Na een halfuurtje rijden begin ik wel trek te krijgen. "Zullen we zo even ergens stoppen?" "Isgoed schatje, de eerste volgende die we tegen komen?" "Isgoed lieverd" Hij legt zijn hand op mijn been en ik geef hem een klein kusje, wel voorzichtig ofcourse
Bij het eerste 'restaurantje/winkeltje' wat we tegen komen nemen we de afslag.
A/n
Sorry beetje kort deel
Ik had met school enzo niet heel veel tijd, echt sorry. Ik zou wel gewoon proberen te schijven natuurlijk, maar had verkeerd ingepland met mijn huiswerk en leerwerk enzoo
Maargoed hier deel 15, eigenlijk best saai, sorry! Maar t word leuker i swear!
Trouwens hebben mensen nog ideen voor wat er zou moeten gebeuren in de story? Zo ja, zet het in de comments want ik kan wel wat inspiratie gebruiken :)
Joe joe
JE LEEST
Déjà vu / Matthy fanfiction
FanfictionMilou heeft een reünie op de basisschool, wat haar daar overkomt, verandert haar leven compleet! (Tw: selfharm (niet veel), veel schelden!) Ik stond #1 in 'bankzitters', maar nu #3 #5 in 'Matthyas'