Pov milou
We zitten op een bankje op het plein. De lucht is net een soort kleurenpallet, zo mooi. De zon is onder aan het gaan. Ik ruik de geur van bloemen, en ondertussen hoor ik nog muziek.We praten veel, erg veel. Over toen, en over hoe het er nu aan toe is. Familie, werk, hobby's enzo.
Ik kijk hem aan in zijn mooie blauwe ogen, hij kijkt ook recht in mijn ogen. Ik zink even weg in gedachtes. Zo'n grote déjà vu krijg ik hierdoor.
Van enemies naar vrienden, beste vrienden, toen weer strangers, en nu zijn we opeens weer herenigd. Het voelt goed, en fijn, erg fijn.
Voordat ik het weet, is het al 22:00. Dit ging zo snel.
"Goed, uh we spreken snel af! Ik wou je eerst vragen of je bleef slapen, maar ik ga op vakantie wat ik al zei." Zegt hij
"Ja sowieso!"We nemen afscheid van elkaar. Hij stapt in zijn auto, hij zwaait nog. Ik lach terug.
Ik stap ook mijn auto in en rijd richting huis. Ik zing mee met elk nummer van de radio, zo vrolijk ben ik al jaren niet meer geweest..
Ik open de deur en trap mijn schoenen uit, en hang mijn jas op.
"Bonjour!" Zeg ik vrolijk
"Zo jeetje jij bent vrolijk" Zegt mijn moeder
"Raad wie ik gezien heb!' Zeg ik blij
"Je oude klas, duh" Zegt Merel, blijkbaar is het grappig, want bram gaat helemaal stuk"Nee, ja nou ja, maar nee daar ging het niet om. Matthyas! Je weet nog wel toch?"
We hebben nog een heel gesprek. Daarna besluit ik om nog even snel onder de douche te stappen.
Als ik klaar ben met douchen zie ik dat een 06 nummer me geappt heeft, matthyas.
06 1234567890: Hey Lou, its me, Matthy. Sorry dat ik je nu pas app, ik moest wel een stukje rijden dus ja
22:45Ik zet hem gelijk in mijn contacten als
'Matth <3'Milou: Heyho matth! Is niet erg joh, ik was ook nog bezig
23:01Matth <3: ik wou vragen, veilig thuis gekomen? Maar ja best logisch want anders app je me niet, lol
23:02Milou: HAHA ja nee ik ben aangereden man
23:02Matth <3: oh, heftig
23:03Milou: ik weet, ik weet
23:03Milou: maar goed ik ga pitten
Matth <3: ja same, weltrusten <3
Milou: slaapplekker matth <3
Ik lach naar mijn telefoon. Oh wat word ik hier blij van Zeg, ik kan nu al niet wachten tot ik hem weer zie, ik heb hem gemist.
Ik leg mijn telefoon op mijn nachtkastje, druk mijn lamp uit en val al snel in slaap.
*2 weken later*
Het is 15 juni. Ik en matthy appen echt veel. Vandaag komt hij weer terug van vakantie, hij ging naar albu, met zijn vrienden.
Matth <3: hey Mil, ik ben geland :)
Milou: ah, gelukkig :)
Matth <3: ik zou morgen kunnen afspreken, als jij ook kan
Milou: Ja! Ik kan! Bij jou dan?
Matth <3: Suree, 14:00?
Milou: priem
Matth <3: toppie!
Milou: yay! :D
A/n
Wowow ze gaan afsprekenn
Wss komt er vrijdag of zaterdag pas een nieuw deel want ik ga op vakantie dus ja :)
(Miss vnv nog 1, maar im not sure)
Thanks for 190 reads <3
{Klinkt als heel weinig, maar echt dankbaar :)}-xxx-
JE LEEST
Déjà vu / Matthy fanfiction
FanficMilou heeft een reünie op de basisschool, wat haar daar overkomt, verandert haar leven compleet! (Tw: selfharm (niet veel), veel schelden!) Ik stond #1 in 'bankzitters', maar nu #3 #5 in 'Matthyas'