31 oktober
Pov Milou"Tot maandag!" Zeg ik tegen mijn collega, Denise. Ik pak mijn jas van de kapstok en loop richting mijn auto, weekend.. eindelijk.
Nog 6 weken, dan heb ga ik met verlof, ik ben namelijk nu 23 weken. Ik kijk er wel naar uit. 12 december ga ik met zwangerschapsverlof en waarschijnlijk kom ik de rest van het schooljaar niet terug, ik vind dat best jammer, want ik geef les aan een super leuke klas. Maar waarschijnlijk is het mentaal en fysiek niet goed voor mij om meteen weer te gaan werken.Vandaag heeft matthy een voetbalwedstrijd van creators, ik ga mee. Best jammer dat ik niet meer kan voetballen natuurlijk..
Ik ben best benieuwd, ik ben nog nooit meegeweest naar zo'n wedstrijd. Ze spelen tegen Nieuwegein en Raoul en Robbie zijn er ook, dat zei Matthy tegen mij. Lieke & Jamie zijn er ook, dus het word vast wel gezellig.Matthy is nu nog op kantoor, dus ik ben alleen. Het is nu 3 uur en Ik besluit om nog even langs de supermarkt te gaan voor avondeten, ik besluit om wraps te halen, lekker makkelijk, en lekker.
Eenmaal thuis ruim ik mijn tas uit en kleed ik me om naar mijn huispak.
Ik schil een appel, snij hem in stukjes en doe er kaneel op, echt super lekker. Ook maak ik warme chocolademelk, met een beetje slagroom.~~
17:00
Ik roer nog een keer door de vulling heen, dan zet ik het fornuis uit. De wraps zijn klaar, we eten vroeg, omdat we zo meteen weg moeten.
We praten tijdens het eten een beetje over onze dag, dan moeten we echt gaan.
"Heb je alles?" "Yess, ik rijd" Zegt hij.
Ze moesten half 6 verzamelen, het is toch maar 10 minuutjes rijden, dus waarschijnlijk zijn we precies op tijd."We zijn weer als laatste" zegt Matthy tegen mij. Het is erg druk hier, veel drukker dan ik verwacht had. "Eh niet schrikken van het geluid" Zegt hij zodra ik uit de auto stap.
We moeten naar de kleedkamers, alleen staan er overal fans. Ik voelde me echt heel eventjes als een soort Beyonce ofzo. Allemaal kinderen riepen Matthy zijn naam, af en toe hoorde ik ook mijn naam. Ook was iedereen aan het filmen.
Matthy rende vooruit, alleen ik kan niet zo makkelijk rennen."En wie is er weer eens te laat" Hoor ik frank zeggen zodra we de kleedkamer in lopen. "Ja ja leuk" matthy begint zich om te kleden, ik sta daar maar een beetje. "Hey gefeliciteerd he!" Zegt Raoul tegen mij. "Ja, dankje, haha" Reageer ik en ik lach lief. "Lieke is al buiten" Zegt hij. "Ja Jamie ook" Hoor ik robbie daarna zeggen. "Top, ik ga ze wel even op zoeken" "Tot zo schat" "moet je nog mijn jas hebben ofzo?" Zegt hij plots. "Ik neem hem wel mee, thanks" Ik sla de jas om me heen en geef hem een kusje en dan ga ik.
Al snel zie ik ze in de dug-out zitten, ze zien me aankomen en zwaaien naar me.
"Heyy" "o meiss wat is je buik groott!" Zegt lieke meteen. "Noem je me nou dik?" Zeg ik lacherig. Ik kan het goed vinden met deze meiden, ookal spreek ik ze weinig, ze zijn gewoon super gezellig & aardig."Wat een herrie man, ik word gek" Zeg ik zodra ik in de dug-out zit. "Die kinderen lijken wel op hol geslagen" "jij werkt toch met kinderen?" Zegt jaimie "jaa maar die schreeuwen niet zo, die kan ik gewoon aanspreken en dan zijn ze stil" "Juf Milou is streng" "heel streng" Zeg ik voor de grap en ik kijk ze streng aan.
Niet veel later komen ze allemaal het veld op, en is de aftrap. Ze doen het wel goed, alleen blijft het heel lang 0-0, opgeheven moment gaat matthy wisselen, dus komt hij naast mij in de dug-out zitten.
"Hey schat" Zeg ik, "Hey" Reageert hij, hijgend. "Goed bezig hoor" "Ja man, het is 0-0, we hadden allang kunnen scoren" "jaa, maar Noah houd wel de nul" "Dat is zeker waar" ondertussen voel ik zijn arm om me heen geslagen, en veel mensen achter mij "oeeeehh" of "Oh wat cute! Kijk hij heeft zen arm om haar geen"
Ik kijk hem aan, maar hij kijkt niet terug, het boeit hem niet.Niet veel later mag hij het veld weer in, want Chahid was geblesseerd geraakt en kon niet meer verder. De scheidsrechter fluit, rust. Het is nogsteeds 0-0. "T gaat niet heel lekker he" Zeg ik tegen Lieke en Jamie. "Ik heb er wel vertrouwen in, het word sowieso wel 1-0"
"Hey schat" Hoor ik opeens achter mij, het is matthy. "Hey" "Ik heb eten voor je meegenomen uit de kleedkamer" Zegt hij lief, en geeft mij een broodje, een of andere mueslireep & wat te drinken. "Nawh.. lieff dat je aan me denkt, thanks" Ik glimlach naar hem en ik zie ook een glimlach op zijn gezicht verschijnen. "Veel succes zo he, wel scoren voor mij he" Zeg ik en ik knipoog. "Ja ja ik zou het proberen" Ik geef 'm een knuffel en dan gaat hij weer het veld op.
Langzamerhand peuzel ik het broodje en de muesli reep op, tegelijkertijd kijk ik naar de wedstrijd. Ze zijn nog geen 5 minuten bezig, en dan scored Matthy de 1-0, ik de kruising. "JAAA!"
De rest van de wedstrijd scored Stefan nog de 2-0, niet veel later scoren de tegenstanders ook, 2-1 dus, daar blijft het bij. Gedurend de wedstrijd zijn de meiden heel actief bezig in mijn buik.
Na afloop werd matthy nog geïnterviewd, waarbij hij een luiertaart kreeg met 3 mini creators fc shirtjes en knuffeltjes enzo. Het was zeker een leuke ervaring en ik weet zeker dat ik vaker mee ga.
A/n
Hoi!Sorry, sorry dat ik matthy heb gesexualiseerd (dus de spicy delen) het spijt me oprecht en ik voel me er best schuldig bij, dus bij deze, sorry.
JE LEEST
Déjà vu / Matthy fanfiction
FanfictionMilou heeft een reünie op de basisschool, wat haar daar overkomt, verandert haar leven compleet! (Tw: selfharm (niet veel), veel schelden!) Ik stond #1 in 'bankzitters', maar nu #3 #5 in 'Matthyas'