Camdan dışarıya baktım. Bütün binalar ve her şey çok küçüktü. Türkiye'den ve arkadaşlarımdan ayrıldığım için kötü hissediyorum, ama en azından kardeşim bana neşe kaynağı olmaya çalışıyordu.
K;
Abla bak her yer çok küçük!!S;
Evet farkındayımKaan bir süre daha dışarı baktıktan sonra uykusu geldiğini söyleyip uyumuştu. Bende bir süre daha dışarıyı izledim ve Kaan gibi uyuma kararı aldım.
▪︎▪︎▪︎
Uyandığımda uçağın inmesine yarım saaten az vardı. Twitter açtım ve fanlarıma bu gün yayın açmayacağım ile ilgi bir gönderi yayınladım,
@SofiaForYou
Bu gün yayın açamıyacağım, şimdiden herkesten özür diliyorum!
Likes 11,213 Comments 12,678
Daha sonra kalan 30 dakikamı yanıma aldığım Haikyuu mangasını okuyarak geçirdim.
Uçaktan aşağı inince babama valizlerimizi taşımak için yardım ettim ve beraber taksi tutup taşıdığımız eve doğru yol aldık.
Eve geldiğimizde direkt eve daldım ve en büyük odanın hangisi olduğuna baktım. Ev iki katlıydı ve bulduğum en büyük oda da 2. Kataydı hatta karşı evi bile camdan görebiliyorum.
Karşı ev demişken, oraya dikkatlice bakınca pc'nin başında birley yapan sarışın çocuk vardı. Aslında bana bir yerden tanıdık geliyor.
B;
SOFİA HADİ YARDIM ET BİZE!(Türkçe)Annemin bağırmasıyla gözlerimi amdan çektim ve aşağıya yardıma indim.
▪︎▪︎▪︎
Kendi odamda her şeyi yerleştirmeyi bitirdim. Sadece PC'mi kurmak kalmıştı, ama ben üşengeç bir insan olduğum için kendimi yatağa attım ve uyumaya çalıştım.
Uyandığımda saat akşam 07.54'idi. Aşağı kata indiğimde kimseyi bulamadım bu yüzden tekrar odama çıktım ve anneni aradım.
B;
Alo?(T)S;
Anne nerdesiniz?(T)B;
Bende tam seni aricaktım yeni komşumuz bizi akşam yemeğe çağırdı oradayız. Sende gel.(T)S;
Gelmek zorundamıyım?(T)B;
(Tehtikar bir sesle)
Evet gelmek zorundasın.(T)S;
T-tamam, üstümü değiştirip geliyorum. Ev hangi tarafta?(T)B;
Senin odandan bakınca bi ev gözüküyor ya o evdeyiz.(T)S;
Tamam.(T)Telefonu kapatım ve giysi dolabını açtım. Gözümü kapatıp inden rastgele bi kombin seçtim.
Üstümü değiştirdim ve telefonumu aldım. Kapıyı kitlendim ve bu sabah "birine benzettiğim" çocuğun evine doğru ilerledim.Kapıyı çalınca bu sabah gördüğüm çocuk açtı kapıyı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Me Like I Do | Tommyİnnit X Reader
FanfictionBabası iş terfisi aldığı için Ailesi ile İngiltere'ye taşınan melez bir türk mü? Babasının iş terfisi almasının sonucu İngiltere'ye taşınan Sofia yayıncılık kariyerine kaldığı yerden devam eder, ama komşusu olan ünlü yayıncı ile popülerliği ikiye ka...