11. " ...si ma doare! "

298 11 0
                                    

M-am trezit dimineata si mi-a fost rau, probabil pentru ca azi noapte m-am trezit si am mancat un sandwich cu ton. Am mers in baie si Justin probabil m-a auzit, pentru ca a venit dupa mine, si mi-a tinut parul...

-Doar nu crezi ca esti...

-Insarcinata? Nu, am mancat ceva noaptea asta si mi-e rau pentru ca e cald.

-Esti sigura?

-Daa...adica nu ma doare burta si deja ma simt mai bine.

Cand am plecat din baie, mi-a sunat telefonul:

'Alo?'

'Hey, Jules, sunt Liz'

'Oh, hey Liz!'

'Vrei sa mergem azi la mall, adica nu am mai iesit de mult impreuna si va veni si Kate'

'Sigur, mi-ar prinde bine'

'Ok, vin eu sa te iau cu masina, intr-o ora'

'Ok, ne vedem!'

'Ok, paa! Pup'

'Paa, si eu'

Am mers sa imi fac un dus, si doar nu se putea sa nu vina si Justin, a zis ca si el trebuie sa faca un dus, dar ma rog...

Am intrat in dus si dupa vreo douazeci de minute, am iesit, incepand sa radem. Nici nu stiu de ce radeam, adica, de data asta nu am mai facut nimic. Oricum, m-am imbracat dar Justin a zis ca sta asa:

-De ce?

-Pentru ca te astept...:> si s-a dus in pat

-Sa nu te schimbi, niciodata, nici pentru mine! si m-am dus in pat si l-am luat in brate, dupa care ne-am sarutat.

-Ok, nu o sa ma schimb! Iti promit...si s-a uitat in ochii mei, si m-a sarutat si el...

Dupa ce am terminat, m-am dus sa ma imbrac. Mi-am luat un tricou alb, fara maneci, mai lung, pe care scria: Ihaveaboyfriend! si niste colanti negrii, cu niste tenesi albastrii. Mi-am luat geanta si telefonl si am asteptat-o pe Liz...am auzit masina si am coborat. Apoi am plecat la mall.

Cand am venit acasa era cam 16:30.

-Justiin! Ma ajuti cu pungile?? Te roog...

-Daa, vin acum, si l-am auzit cum coboara. Pe scari, cum cobora, i-a cazut prosopul, si nu si-a dat seama, si eu eram cu sacosele in mana si cu o fataa...

-Ce-i? ma intreaba el confuz

-Uite jos...

S-a inrosit si si-a ridicat prosopul, dupa care a luat niste pungi si le-am dus sus...

-Ti s-a dezvaluit surpriza! a zis Justin dezamagit

-Da, la propriu...:)))

-Deci, ce ai luat?

-Pai, ti-am luat un tricou cu My girl is the best!

-Ce modesta esti! si m-a pupat

-Stiu...asa, ti-am luat o pereche de Supra din editia de vara si niste Converse pentru mine. Mi-am mai luat o camasa in carouri, rosie si niste blugi. Si tie ti-am luat 3 tricouri lungi si o camasa fara maneci.

-Si de unde stii ca imi sunt bune??

-Ma subestimezi...crezi ca nu te cunosc? am inceput sa radem si mi-am pus capul pe pieptul lui, si el m-a sarutat pe cap. Ne-am lasat pe spate ,inpat si am stat vreo 10 minute vorbind si uitandu-ne unul la altul. L-am pupat pe gat si am stat imbratisati pana am adormit. Ne-am trezit la 21:10 si ne-am ridicat.

You're the only oneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum