Dupa ce am terminat cu parul, m-am dat cu niste tus rezistent la apa, rimel la fel si am coborat amandoi jos. Cu totii am inceput sa decoram casa, dupa care ceilalti s-au imbracat si am asteptat invitatii. Piscina arata grozav. Am pus niste reflectoare pe fundul apei si acum apa isi schimba culoarea. Au inceput sa vina invitatii. In jumatate de ora, casa era plina. Muzica era la maxim si toata lumea dansa. Am intrat in debara sa caut mai multe pahare. Lumina era stinsa si am auzit usa. Am simtit cum cineva a inceput sa ma sarute.
-Justin, nu acum! am spus si m-am desprins din sarut.
-Cine a zis ceva de Justin? am auzit o voce cunoscuta. Am aprins lumina si l-am vazut pe Zayn uitandu-se la mine.
-Ce cauti tu aici?! am intrebat eu.
-Am venit pentru ca m-ai invitat. Atunci mi-am amintit. Am trimis date despe petrecere tuturor celor din lista de contacte, si nu am sters nunarul lui Zayn. Cum am putut sa fac asta?
-Nu, nu, nu! Tu trebuie sa pleci! Deschide usa! am tipat eu la el.
-Nu plec nicaieri! a spus sarutandu-ma.
-Lasa-ma! Ajutor! Justin! am strigat eu, batand in usa incuiata.
Justin POV
Nu o mai vad pe Julie. A plecat sa ia niste pahare doar ca nu stiu de ce sta atat. Am intrebat pana acum pe toata lumea daca nu a vazut-o.
-Kate! Kate! am vazut-o pe Kate si m-am dus la ea, sa o intreb daca nu a vazut-o pe Julie.
-Justin! Ce faci? a intrebat ea ametita.
-Kate! Am nevoie sa te concentrezi! i-am spus serios.
-Ok! Ok! a spus ea.
-Unde ai vazut-o ultima data pe Julie?
-Julie...bun! Am povestit cu ea, dupa a venit un baiat sa ii spuna ca nu mai sunt pahare. S-a dus sa ia cateva si dupa nu am mai vazut-o.
-Mersi pentru nimic, am spus plecand. Am trecut pe langa debara si am auzit niste tipete si batai in usa.
-Ajutor! Justin! se auzea de cealalta parte a usii.
-Julie? am spus eu. Nu am mai stat si am spart usa. Am vazut-o pe Julie sub Zayn. Am ridicat-o repede si am luat-o in brate. I-am dat drumul si m-am uitat nervis la Zayn.
-Justin, omule! Ce mai faci? a spus Zayn iesind din debara. In momentul ala eram atat de nervos, incat puteam sa il bag in coma. L-am izbit in perete, tinandu-i mana intre omoplati. A tipat de durere si apoi l-am intors cu fata spre mine. I-am dat un pumn in nas si un picior in burta. L-am scos afara imediat si am inchis usa. Dupa cateva minute, petrecerea a continuat.
Julie POV
Stateam plictisita pe balcon. Aveam un pahar de Whisky in mana si ma uitam la luna. Am 18 ani si nu stiu ce sa fac mai departe. Am auzit usa balconului ca se deschide. M-am uitat si era Justin. S-a asezat langa mine si mi-a pus o mana pe spate.
-Hey! a spus el uitandu-se la cer.
-Buna...am spus uitandu-ma in acelasi loc. Ce faci?
-Bine, toata lumea a plecat...
-Ce? Cat e ceasul? am intrebat uitandu-ma la el.
-3 AM, a spus el relaxat.
-Cat?! Am stat aici 2 ore? am intrebat ridicandu-ma.
-Cam asa. Hai jos! a spus punandu-si bratul dupa gatul meu. Am coborat si lumile erau stinse. S-au aprins si i-am vazut pe toti ce invitati in jurul unui tort urias. Mi-am acoperit gura cu mainile si Justin m-a strans mai tare, sarutandu-ma pe crestetul capului. M-am apropiat de tort si cu totii au strigat:
-La multi ani, Julie! si au aruncat cu bucati de tort, si chiar nu exagerez, in mine. Dupa au adus adevaratul tort si l-am mancat cu totii. Am mai stat pana la 6:30 AM si a venit politia sa ne opreasca petrecerea. Dupa ce au plecat toti, eu mi-am facut un dus, m-am schimbat si am adormit cu Justin.
Gata...sa va dau o veste: Cartea asta se termina la capitolul 20. Mai sunt si altele, dar trebuie sa cititi nextul de la Hello my bitches. Mdea...mi-am luxat bratul. Si atat! Kisses! :* :*
CITEȘTI
You're the only one
FanfictionJulie, o fata de 17 ani care nu ar fi crezut ca se poate indragosti de baiatul necunoscut dar dragut, de la ora de algebra...Totul incepe cu o petrecere,nimic special, doar privirea profunda care o urmarea pe Julie, dar si ea la randul ei, o urmarea...