Dupa ce am terminat cu Anna, am plecat in camera mea si...oh, nu...am uitat de teme! Fuck! Încerc să fac o parte din ele dar ma plictisesc si nu mai fac nimic...
Ma gândesc ce face baiatul de la algebra...e asa de dragut si de-de...ușa de la camera se deschide si intra mama:
-Hey scumpo, vreau sa iti zic ca eu o sa plec in Germania pentru o luna si ca o iau si pe Anna
-Ok mom, cand pleci?
-Dimineata...esti ok?
-Da!
-Ok...ne vedem peste o luna! Paa! Love you!
-Pa mom, me too!
Inchid ușa dupa ce iese mama si ma schimb in pijamale, dupa care deschid laptopul si ma uit la un film...
Timpul a trecut cam repede si e deja 21:30...aprind televizorul, apoi adorm...
Justin P.O.V.
Ma gandesc ce face fata de la petrecere...eh...nu cred ca se gandeste la mine...dar eu da, o vreau!
Ma uit la ceas si ma duc sa ma uit la un film in sufragerie. Eh, plictisitor... Ma bag in pat si adorm instantaneu...
Dimineata: 9:30
Asta e un moment in care si Julie si Justin zic si fac acelasi lucru...
Fuck! Am intarziat la scoala!
Alerg in baie, ma spal pe dinti si apoi ma duc sa ma imbrac. Cobor in fuga, iau un mar din bolul cu fructe si ies val-vartej pe usa, dar ma intorc pentru ca mi-am uitat rucacul.
Acum doar Justin
Ajung in mașină si gonesc pe strazi.
Si dintr-o data, nu pot sa cred...o vad pe fata de la petrecere alergand spre aceeasi destinatie ca a mea...Scoala!
-Hey, ai intarziat? o intreb eu oprind masina lang ea, cu un mic zambet si o analizez din cap pana in picioare. Iti place ce vezi ,nu? Off...taci constiinta proastă!
- Cam da...imi spune cu o dezamagire in voce
Nu mai stau pe ganduri si o invit in masina! Bine lucrat Bieber! Mersi!...adica taci!
-Nu cred ca am avut ocazia sa facem cunostiinta, ii spun uitandu-ma la ea pentru doua secunde. Justin! ii spun si ii intind mana
-Julie! imi intoarce gestul
-Deci Julie, ai vreun numar de telefon?
-Da, tu? imi spune si incepem amandoi sa radem
-Sigur...ii spun dupa ce nu mai rad
Nici nu mi-am dat seama ca am ajuns la scoala!
-Mersi! Ne mai vedem! imi zice dupa ce se uita in ochii mei iar apoi isi lasa capul in jos, si iese din masina
-Stai! Numarul tau...
-Dar al tau? imi spune si incepe sa rada, dupa care inchide usa.
-Fac eu rost de el cumva...Julie! spun stiind ca nu ma aude, apoi rad si merg sa parchez masina
So guys, asta a fost doar o parte pentru ca inspiratie si pentru ca mai devreme!
Am scris capitolul asta special pentru @roxana_gabriela_faga :* ly!
De data asta chiar pun next vineri! :)) :* ly!
CITEȘTI
You're the only one
FanfictionJulie, o fata de 17 ani care nu ar fi crezut ca se poate indragosti de baiatul necunoscut dar dragut, de la ora de algebra...Totul incepe cu o petrecere,nimic special, doar privirea profunda care o urmarea pe Julie, dar si ea la randul ei, o urmarea...