Her şey gün geçtikçe daha kötü bir hal almaya başlar ve elinden hiç bir şey gelemez, bir şey yapmaya çalıştıkça yaptığın şeyler eline yüzüne bulasır. Artık kolunu kımıltacak mecalin kalmamıştır ve eline geçen tek şey sadece sildiğin göz yaşları olur.
Olmuyorsa olmuyacaktır bunu zorlamanın hiç bir anlamı olmadığını çok iyi biliyor ama kabullenemiyorsundur ya da kabullenmek istemiyirsundur. Ona bakınca kalbin çok hızlı atar işte o an kalbine bir bıçak saplamak istersin onu görünce atmasın diye.
Hem onu unutmak için canını verirsin hemde onunla mutlu olmak için canıni verirsin. Onu çok seversin ama onu sevdiğin için kalbinden nefret edersin.
Sanki kalbimin yarısı ona ayitmiş ve o parça onda kalmış zaten sende kalan parça onun özlemi ile dolup taşmış, bu durumdan kurtulazsın, onu her güm görmek çok acı gelir insana ama onu görmemezlikte çok ağır gelir.
Şunu unutmayın, içinde aşk geçen bit cümlede mutluluk aramayı, bulamazsınız yok olmuştur mutluluk aşkın kapısını çalmadı ve çalmayacak. Aşkın kapısını açtığınızda herkez üzgündür, mutlu olanlar mutluluk kapısından girmiştir.
Onu başka insanlarla görünce ödün kopar "ya sevgilisiyse?" Bu soru beyninde yankılanır adeta.
Ağlamaktan yorulmuşsundur, gözlerimden yaşlar akmaz duruma gelirsin ama kalbin hıçkıra hıçkıra ağlar, dışarıdan ağlamak daha iyidir ağlayınca biraz dertlerinden kurtulmuş hisedersin.
Canın çok yanar dermen bulazsın, sen bir adım atarsin karşılık alamazsın işte o zaman hayallerinin kırılan parçaları kalbine batar ve orayı delik deşik eder...
Burdan canım iki arkadasıma sesleniyorum lan kitabı sizden baska okuyan yok birilerine önerirmisiniz çünkü ben bunları size telefonda söylerim eğer çok isteeseniz böyle yazma hevesim kalmıyor bu arada bunu ben matematik dersinde çok sıkıldığım icin defterime yazmıştim geri buraya geçrirdim amk bana edebiyat dersinde şiir yazarken bu kadar ilham gelmiyor skagjacabavsh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşılıksız Aşk
Losoweonun ansızın gelen minik bir gidişi kalpimde çok derin bir çukur actı ama ben o çukura onu ve onla olan hayalerimi gömek yetine yasam sevincimi hatta kendimi gömdüm ama ona olan dugularimi gomemedim o hala onda kaldı...