Vorig deel:
"Ik ga even naar de wc zegt ze dan." Ze loopt weg en dan denk ik aan wat ze in haar laatje heeft gedaan en ben te nieuwsgierig en ga kijken. Wat ik dan zie maakt me even helemaal stil.
S*ks speeltjes.
Dit deel:
Ik ben stil als ze binnen binnenkomt maar later praten we weer over van alles. Als ze dan ineens zegt "Kom laten we je populair maken." Als ik vraag hoe zegt ze niks en doet haar ringen die ze om heeft af. "Ben je nog maagd?" Vraag ze ineens. "Ja." Zeg ik een beetje bang. "Dat wordt helemaal leuk dan." Zegt ze glimlachend. Ik weet niet wat ik moet denken tot ik aan de spullen in haar la denk.
Als ze zegt dat ik mijn ogen dicht moet doen doe ik dat maar want het zal vast niet zijn wat ik denk. Na een paar minuten hoor ik dat ze op het bed gaat zitten. Ineens voel ik een hand dicht bij mijn kut. Ik word helemaal warm en mijn hart begint te kloppen. Dan doe ik mijn ogen open en zie ik haar in een sexy konijnen pakje staan met touw in haar handen.
Toen zag ik de touwen om me heen gaan en binnen een paar seconden waren mijn handen en voet vastgebonden. Ik voel dat ik al nat aan het worden ben.
Dan begint ze met me uitkleden.
In het begin voelt het raar maar als ze me begint te strelen vind ik het heel fijn dat er al een kleine kreun ontsnapt. "Je vind het fijn he?" Vraagt ze. Terwijl ik ja wou zeggen stopte ze 2 vingers in mijn inmiddels doorweekte kut, daardoor kwam er een luide kreunende "Jaaaaa" uit.
Ze begint steeds harder in en uit te gaan en ik begin steeds harder te kreunen. Als ze me losmaakt val ik uitgeput neer. Gelijk begint ze in mijn kut te likken en ik kreun nog harder. "Ja kreun maar, laat de buren horen dat je er bent." Zegt ze. Ze doet er nu 3 vingers in en ik kreunde en kwam vol in haar gezicht. terwijl ze naar me keek zag ik het van haar gezicht afdruipen.
Dan roept ze ineens naar beneden: "Mam wil je DE water komen brengen." "DE water bedoel je?" "Ja." Zegt Hanna grijnzend. Ik weet niet wat ik moet zeggen en Hanna loopt naar de andere kant van het bed en pakt iets paars en stekeligs en komt naar me toe.
*Klop klop* De deur gaat open en Hanna's moeder komt binnen met glazen water. Ik schrik want ik lig daar nog naakt in bed en Hanna heeft haar konijnenpakje nog aan.
Dit was weer een hoofdstuk. Ik hoop dat jullie hiervan genieten. Ik post niet zo snel maar ik probeer het natuurlijk wel.
JE LEEST
Ontmaagd door het populairste meisje
RomanceY/n is een verlegen meisje die graag populair wil worden. Hanna wil haar wel helpen maar y/n moet haar wel haar vingers laten gebruiken. ;). (Wacht op deel 2 voor het leukste.)