Vorig deel:
*Klop klop* De deur gaat open en Hanna's moeder komt binnen met glazen water. Ik schrik want ik lig daar nog naakt in bed en Hanna heeft haar konijnenpakje nog aan.
Dit deel:
''Hallo meiden.'' Zei ze vriendelijk alsof er niets aan de hand was. "Hoe gaat het ermee, moet ik al helpen?" Toen zei Hanna ineens "Jahoor kan al wel." Ik trok de deken over me heen maar Hanna's moeder trok hem weg. "Hallo, ik ben Julia en ik ben 28 jaar oud, ik heb Hanna geadopteerd toen ze 3 was." Zei ze. "Maar genoeg over mij hoe oud ben jij?" Zei ze terwijl ze aan het uitkleden was. Ik kon geen antwoord geven. "Mam laten we pakje 2 doen." Haar moeder knikte met haar hoofd en ging naar de kamer ernaast. Hanna begon me weer te strelen en ik liet het haar doen en vergat alweer wat er gebeurt was.
Julia kwam terug met een ander konijnen pakje aan dan die van Hanna en kwam naar ons toe. Hanna fluisterde iets in haar oor en ze begonnen me over mijn hele lichaam te kussen.
Het maakt niet meer uit dat haar moeder meedeed, het was juist nog fijner want ze deed het precies zoals Hanna.
Er kwamen twee vingers in me en toen ik keek was het een van beide. Daardoor gingen ze niet gelijk in en uit en kwam ik al heel snel. Ze legde me op mijn rug en begonnen met een ribbelige dildo in en uit mijn natte kut te gaan. "Sneller uh sneller uh!" Schreeuwde ik. Ze luisterde en begonnen zo hard te duwen dat ik heel hard kreunde. Mijn kreun werd gesmoord omdat Hanna me begon te tongen. Daarna duwde Hanna mijn hoofd richting haar kut die er heel nat uitzag en zei dat ik moest likken en haar mommy moest noemen. Ik begon met het schoonmaken van haar kutje en Julia duwde in mijn kut een nieuwe en veel grotere dildo. Ik kreunde heel hard in Hanna's kut en ze kwam daardoor in mijn mond. "Lekker hoor mommy." Zei ik. Ze glimlachte naar me en gaf me een knuffel. "Dit was het hoor." "Oh." Zei ik. "We kunnen morgen verder hoor, maak je geen zorgen." "Dat lijkt me geweldig mommy." We begonnen met opruimen en toen we klaar waren keken we een film met zijn drieën.
Dit was het alweer, ik hoop dat jullie genieten. Jullie mogen tips geven.
JE LEEST
Ontmaagd door het populairste meisje
RomantiekY/n is een verlegen meisje die graag populair wil worden. Hanna wil haar wel helpen maar y/n moet haar wel haar vingers laten gebruiken. ;). (Wacht op deel 2 voor het leukste.)