Vorig deel:
"Tot morgen." Riep Hanna. "Doei." Zei ik. Toen ik de winkel inliep wist ik precies wat ik nodig had. Een vibrator.
Dit deel:
Ik loop de winkel in en zie een heel mooi meisje staan die vriendelijk naar me lacht. Ik zwaai en ze zwaait terug, "waar kan ik je mee helpen?" Ik wordt terwijl ik zeg: "Een vibrator."
"Wilde plannen vanavond?" Zegt ze wanner ze wanner ze het achter de toonbank vandaan haalt. ik lach en voel mijn telefoon trillen. Ik bekijk een berichtje die Hanna heeft gestuurd. [Kan je even bellen]. Ik app terug: [Ben in een winkel, over 5 min]. Ik betaal en het meisje zegt: "Ik ben 'Zoë, als de ander je verlaat kan je mij bellen. Mijn nummer staat op de bon, doei" En ze loopt weg. Ik loop naar buiten en stop de bon in mijn zak. Ik bel Hanna en ze neemt gelijk op.
Hanna: Mijn moeder is overleden.
Ik: Wat, hoe
Hanna: Ze liep voor een vrachtwagen.
Ik: Oh, sorry
Hanna: Maakt niet uit, ik gebruikte haar alleen maar voor de sex.
Ik: Oh, ik kom net uit een winkel en *verteld wat er is gebeurt*.
Hanna: Vraag maar of ze vanavond tijd heeft.
Ik: Oke, tot straks.
Ik loop weer naar binnen en ze staat weer achter de toonbank. "Hoi, ik heb een vraag, kan je vanavond afspreken?" "Jahoor, waar?" "rozenlaan 69 om 18.00" "Tot straks."
Wanner het avond is en Hanna en ik een grote auto zien lopen we naar de deur. Als we opendoen vraagt ze gelijk "Wie ben jij?" aan Hanna. "Dit is Hanna, we zijn onze derde partner verloren en we vroegen ons af of jij dat wou zijn." "Oeh, ja hoor, lets go" "Ga maar vast naar boven, we komen zo." Ze loopt naar boven en zegt gelijk "Wat is ze mooi, dit wordt leuk."
Als we op de kamer komen heeft ze wat dingen uitgepakt, een paar verschillende vibrators, dildos en kleding.
Ze geeft Hanna een dobbelsteen en vraagt mij buiten te wachten, als ik naar binnen word geroepen loopt Hanna naar buiten. Ik krijg de dobbelsteen en Julia zegt "Gooi de dobbelsteen 3 keer en onthoud de getallen." Ik gooi 1, 2 en 5. Ze geeft me wat kleding en ik moet me omkleden.
Als ik terugkom snap ik het eindelijk.
Heyyyy sorry dat de delen zo lang duren maar mijn motivatie is niet zo goed, ik moet nnu ook weer naar school en ga nog minder tijd hebben, sorry. Ik ga heel af en toe nog wel is schrijven maar voor de rest lekker in je bibliotheek laten staan.
JE LEEST
Ontmaagd door het populairste meisje
RomanceY/n is een verlegen meisje die graag populair wil worden. Hanna wil haar wel helpen maar y/n moet haar wel haar vingers laten gebruiken. ;). (Wacht op deel 2 voor het leukste.)