Y/n pov:
Ik kom de aula binnengelopen en zie een groepje meiden van mijn leeftijd staan. Ik loop erop af en zie ze naar me kijken. Ik vraag: "Weet iemand waar klas 2.29 is?" vraag ik zenuwachtig.
"Hoezo dan?" vraagt een super mooi meisje met een strik in haar haren. "Nou ik ben nieuw hier en kan het niet vinden." "Daar heb ik ook les dus ik zal wel alvast meelopen." Ze zegt doei tegen de andere meiden en loopt met me mee naar lokaal 2.29.
Terwijl we naar het lokaal lopen bekijk ik haar goed en zie haar mooie haren met de strik erin en die mooie rode broek met daarin...- Stop daarmee! Je weet dat ze waarschijnlijk niet eens lesbisch is zoals jij.
Terwijl ik me weg haal van mijn gedachtes zie ik haar naar heel veel mensen die we tegenkomen zwaaien. "Waarom ken jij zoveel mensen hier?" vraag ik. "Oh ja ik heb me niet eens voorgesteld." zegt de lachend. "Ik ben Hanna, een populair meisje hier op school. En wie ben jij?" "Ik ben Y/n." zeg ik. "Hoe komt het dat je zo populair bent?" "Nou," zegt ze "ik ben de eerste in deze school die hardop heeft gezegd dat ik lesbisch ben. Daarmee heb ik een heleboel mensen zelfverzekerder gemaakt dat ze het ook gezegd hebben."
Yes! Denk ik, ik heb een kans. "Dat is fijn, ik ben trouwens ook lesbisch." "Leuk," zegt ze "Wil je anders na school afspreken? Ik kan je wat over deze school vertellen en je ook populair maken." "Jahoor, ik zou best populair willen worden." Zeg ik. "Dat is dan afgesproken."
Tijdens school heb ik een meisje Lotte ontmoet die mijn vriendin is geworden. Ik dacht ongeveer de hele dag aan Hanna. Als eindelijk de laatste bel gaat lopen Hanna en ik samen naar de fietsen en fietsen naar haar huis wat maar een paar minuten fietsen is.
Als we er zijn krijgen we thee van haar moeder en heerlijke koekjes die we mee naar boven nemen. Als we boven zijn zegt ze "Als je even buiten wil wachten want ik moet nog snel even iets wegdoen wat in mijn kamer ligt." "Jahoor is goed." zeg ik. Ze loopt naar binnen en roept me. Ik zie haar nog de middelste la van een kastje dichtdoen en ga zitten op haar stoel. "Kom dan gaan we lekker op bed zitten." Ik ga zitten en als ze naast me komt zitten voel ik de vlinders in mijn buik ontploffen.
"En hoe vond je de eerste dag?" "Ik vond het best leuk, tenminste in hoeverre je school leuk kan vinden." We lachen even en gaan dan huiswerk maken. Het was gelukkig niet veel en waren snel klaar. "Ik ga even naar de wc zegt ze dan." Ze loopt weg en dan denk ik aan wat ze in haar laatje heeft gedaan en ben te nieuwsgierig en ga kijken. Wat ik dan zie maakt me even helemaal stil.
S*ks speeltjes.
Dat was deel een ik ga kijken wanneer ik weer ga posten maar hoop zo snel mogelijk.
Bedankt voor het lezen van deel 1
JE LEEST
Ontmaagd door het populairste meisje
Storie d'amoreY/n is een verlegen meisje die graag populair wil worden. Hanna wil haar wel helpen maar y/n moet haar wel haar vingers laten gebruiken. ;). (Wacht op deel 2 voor het leukste.)