4💌

51 4 0
                                    

Z pohledu Dejzra
Asi je to ode mne hnusné no když jsem šel spát tešil jsem jsem se z toho, že se Vitaa rozešel. Jsem hroznej kokot ale takhle se do mně Víťa taky zamiluje a budeme spolou. A pak jsem si vzpomněl jak se mi Vitaa omluvil za to jak mě chytl za ruku. Ja nevím co mám delat. Miluju ho, nikdo to neví a navyše je na holky. Možná bych mu to mal říct možná ne. A možná bych si o tom promluvit s někým jiným a vyslechnout si jeho názor. Po téhle myšlence jsem zaspal.

Z pohledu Vituu
Když jsme dokoukali film byl jsem zmatený. Když jsem omylem chytil Dominikovu ruku a pak ji znova pustil Dominik se mi zdal sklamaný. Dominik je gay? Tohle mi bylo vážně třeba. Začnu poškulovat po Dominikovi pak se semnou rozejde holka a teď to vypadá, že Domí je gay. Proč jsem mu vlastne řekl Domí. Wtf. Chtel jsem spát ale nemohl jsem usnout. Tak jsem si zapl youtube. Pak mi něco napadlo. Co kdyby jsem se šel podívat na spícího Domču😍 Potichu jsem otevřel dveře od jeho pokoje a koukal jsem se na něj jak sladce spinká. Něco mumlal zo spaní a pak jsem uslišel: "neopouštej mě! Vitoo ja tě miluju!" Nevím proč, ale v tu chvíli jsem zacítil jak se červenám. Radši jsem zavřel dveře a šel do svého pokoje. Co se právě stalo? Dominik mi ze sna vyznal lásku? Byl to jenom sen. Nemiluje tě. Chci vlastne vůbec aby mně miloval? S touhle otázkou jsem usnul.
Upřímne tahle otázka mě trápi dni a noci. Od toho incidentu uběhl týden a nepřešel den co by jsem se neptal sám sebe či vlastne chci, aby mně Dominik miloval. Nevědel jsem co mám delat tak jsem vybral telefon, že napíšu Matymu. Uvidel jsem 54 zmeškaných hovoru od Elišky a 678 nepřečtených sprav také od Elišky. Ani nevim proč ale přešla mě chut cokoliv psát Matyášovi. Vzal jsem telefon a zamkl ho do skříne nech mě netrápí. Místo toho jsem si jenom lehnul na postel a čumněl do stropu. Timhle stylem jsem prožil i další týden.

Pořád tě miluju (Vijzr)Kde žijí příběhy. Začni objevovat