6💌

48 5 0
                                    

Z pohledu Dominika
Ráno mne Vitaa vzbudil. Byl ješte rozospalí a byl tak moc roztomilý. Obejmul jsem ho. Vstal jsem z postele šel jsem si udelat ranní hygienu a pak šel do svého pokoje. Balil jsem si věci a Vitaa stál na prahu dveří a celý čas se na mně díval.
D-Jo takže to jsem až tak moc hezkej, že se na mne tolik dívaš
V-Přesne tak
*přišel mně obejmout*
D-Vitoo asi bych se ti mal s nečim přiznat...
V-Tak povídej...
D-No když já jsem...
Zazvonil zvonek u dveří. Kurva! Vitoo běž otevřít nebo mně jebne. Vitaa šel ku dveřím a asi za 10 minut se vrátil.
V-zas ten angličan od vedle🤷‍♂️
D-doufam, že měl kurva dobrej důvod k tomu zvonit na me dveře  v ten moment jak jsem šel říct své lásce, že ho miluju....🤤
V-počkat co....
D- jsem gay a miluju tě 😓

Z pohledu Vituu
Dominik mi řekl, že je gay a miluje mně. Celý čas jsem čekal na tuhle chvíly no když přišla nevědel jsem co delat. Proste jsem ho obejmul.
V-jdeme už?
Bože jsem takovej idiot. Miluju ho on mi řekne, že mne miluje taky a ja řeknu tohle? Pak jseme jeli za Matym. Domča byl celou dobu ticho a já taky. Když jsme přišli k Matymu:
M:Čau :p
D-cs
V-ahoj
Pak nám Maty ukázal kde budeme spát. Mám spát v jedné izbe s Dominikem? Cože? Takže se na neho budu moct dívat když bude spinkat?😈 Šli jseme točit video z Matym na jeho kanál kým je ješte světlo. Hodne jseme se u toho nasmáli. Hrali jsme hry na pc a potom čuměli na nejaký film. Celý čas jsem čekal na chvíly když budu s Dominikem sám. Spát jsme šli až o 1:49. Čekal jsem v pokoji kym se Domča vrátí se sprchy.
V-Domí promiň za to ráno. Zachoval jsem jse jak kokot. Promiň...
Dominik se nadechl, že něco řekne no já ho políbil. Nejdřív byl v šoku a pak začal spolupracovat. Když nám došel dech odtáhli jsem se od sebe ale jenom na chvilku. "Miluju tě" zašeptal jsem.
D-takže.... t-teď jsme s-s-spolu?
V-ano zlatíčko a na pořád nech se deje cokoliv
Znove jsme se začali líbat.
V-ja už chci spinkat
D-ale notak broučku.... ješte jednu pusinku na dobrou noc
Políbil jsem ho a pohladil po vlasech pak jseme už šli spát.

Pořád tě miluju (Vijzr)Kde žijí příběhy. Začni objevovat