Pohled Dominika
Já to asi nevydřim. Už to všechno nechci držet v tajnosti. Miluju Vituu. A když příde ta pravá příležitost řeknu mu to. No s mojí stydlivostí asi ťežko. Nebudu lhát no dost mě trápí jak je Vitaa pořád smutný a nic se mu nechce dělat. Například včera. Nechtěl semnou jít na jídlo. Kdo by nechtěl jít na jídlo. No nic já jdu něco natočit. Uprostřed natáčení mi zavolal Matyáš. Myslel jsem že mu ten telefon půjdu otřískat o hlav no i tak jsem to zvednul.D- No co je?
M-Ahoj. Já jen že odstehoval jsem se od Sama aaaaa...
D-tak mi řekni co kurva chceš nebo mě jebne tady na místě
M-klid Dejzříku. No a kde jsem to skončil.... ehmmmmm Jo aha jo no... Vlastně co jsem to chtěl
D- Točim video tak cs
Zložil jsem mu to a srál na to. Nech si promyslí co chce a až pak mi volá. Ne on je prostě idiot. Dotočil jsem video a šel ven ze Špuntem. Vrátil jsem se a zapnul stream na Twichi. Nepřešli ani tři minuty, a volá MaTTemíček. Nechal jsem to dozvonit a věnoval se streamu. Skončil jsem o jedenásté a chystal jsem se spát. Když jsem se šel napít videl jsem zase smutnýho Vituu.D- to tě až tak moc trápí Eliška?
V- trápí mě i něco jinýho, ale to ti nemůžu říct
D- aha. Když už jsme pri tom co kdo komu nemůže říct tak...Začal zvonit telefon zasa Maty. Kurva! Zařval jsem. Konečne jdu říct Vitoovi že jsem gay a stane se tohle? To jako vážne? Zvedl jsem to a odešel do jiného pokoje.
M- čau Dejzre konečně se slyšíme
D- já tě asi zabiju
M- ehm ehm co jsem udelal?
D- chystal jsem se Vitoovi říct o své orientaci. A proč mi vlastne voláš?
M- Chtel jsem tě jen pozvat na přespávačku ku mně domů. Samozřejmně pozvani platí i pro Vituu. Tak přijeďte patek o 17:00
D- jo dobře a promiň, že jsem na tebe tak vyjel
M- jo nevadi a čauŠel jsem oznamit Víťovi novinky. Ale to že jsem teplej ostalo i nadále v utajení. Vitaa se tešil, že pojedem k Matymu tak jsem se tešil s nim. A taky jsem ho obejmul a on se začervenal. O můj Bože on je tak kjoot. Miluju ho tak jak moc jsem ješte nikoho nemiloval a brzy mu to řeknu.
ČTEŠ
Pořád tě miluju (Vijzr)
Romance"Miluju tě" zašeptal jsem. "takže.... t-teď jsme s-s-spolu?" "ano zlatíčko a na pořád nech se deje cokoliv."💚💙 Ďalší cringe s prudukcie justginny13. Tento aj dopíšem.