8💌

39 2 0
                                    

Z pohledu Dejzra
Přišli jsme domů. První co jsem udelal bylo, že jsem obejmul Vituu. Víťa si mě přitáhnul blíže a políbil mě. Tak moc ho miluju...🥺❤  Pohladil jsem ho po vlasech a zešptal: "miluju tě".  "Já tebe taky Domí" Byl už večer. Šel jsem zapnout stream. Byla takmer půl noc když jsem dostreamoval. Šel jsem se ješte napít do kuchyne. Naberal jsem si vodu když jsem ucítil jak mě Vitaa zo zadu obejmul a políbil do vlasů. "Mal bys jít spinkat" řekl. "Už půjdu😇". Jeho ruce se přesunuli od mého pasu níže. Tentokrát mě políbil na krk. "Hrozně moc tě miluju" řekl a přisál se mi na krk. Bolelo to 🥺 ale neuhl jsem se. Vitaa mi svlíkl triko  a líbal na krk. Otočil jsem se k nemu a začal ho nežne líbat na rty. Pak jsi mě Vitaa vzal do náruče a odnesl do postýlky.

Vy veľmi dobre viete čo sa tu bude diať.

"Jsi tak moc roztomilej"❤
*Polibky*
"Nevím co bych bez tebe delal"❤
*Polibky*
Svlékl jsem svú lásku až byl uplně nahej.     (Pozn. autorky detičky moje krásne ja skapem pred pár minútami som sa vrátila z kostola a teraz robím toto.....😩👹😭) Taky mě svlékl. (Ja to vážne idem písať ďalej. Toto je pozdrav pre moju bestie Soňu. Choď si robiť ulohy radšej a nečitaj toto🥶)   No a pak... (Nie ja tu nejdem písať čo robili!😇😇😇😇😇😇😇)   Podíval jsem se mu na jeho "kamaráda". Obejmul jsem Viťáska a on zašeptal: "Domí?🥺 Když já to ještě s klukem nedelal." "To nevadí broučku." ❤ řekl jsem a nežne ho políbil. Tak moc ho miluju. Nikdy jsem nikoho nemiloval tak jako jeho.

Vzal jsem si jeho kamaráda do pusy a začal mu ho kouřit. Pak jsem si ho podsunul pod sebe a otočil na břicho.

Z pohledu Vituu
Vedel jsem, že to chci. S Domčou ano. Milujuho ho a to tak moc. Domí si mne dal pod sebe a přetočil na břicho. Veděl jsem co bude nasledovat. Pomalu do mne proniknul. Zavzdychal jsem.
                                                                            
            ..................................
....

Vzbudil jsem se vedle moji lasky a políbil ho. Neprobudilo ho to tak jsem na nej jen tak díval. Zobudil se asi o 10 minut.

                                                                          

Pořád tě miluju (Vijzr)Kde žijí příběhy. Začni objevovat