26.04.2045
"Bu günlük de kimin?"
Yuri, bantladığı koliyi diğerlerinin yanına taşırken kocasının sorusuyla o tarafa baktığında elinde eskimiş bir defter tuttuğunu gördü. Elindeki koliyi öylece yere bırakıp iki adımda eşinin yanına geldiğinde ona gösterdiği defteri nazikçe eline aldı. Hafif tozlanmış yüzeyi parmaklarının tersiyle silerken yüzünde belli belirsiz buruk bir tebessüm vardı. Gözleri, defterin üzerindeki ince işlemelerin üzerinde gezinirken çocukluk anıları hafızasına hücum etmeye başlamıştı.
"Bu günlük, hayatta en çok sevdiğim iki adamdan birine ait," derken defterin kapağını açmış ve ilk sayfanın ortasındaki yazıyı parmak uçlarıyla okşamıştı. "Kim Tae Hyung'a..."
...NEHIR IS BACK ULLAANNN
GERİ DÖNDÜM YAVRULAR NASILSINIZ
bunları instadan sordum ama BU SORULAR WATTYDEKİ TAKİPÇİLERİM İÇİN❤️🔥❤️🔥
aşşırı heyecanlıyım aşırı. 1 yıl oldu nerdeyse buralara gelmeyeli. bölüm sonu notu yazarken ellerim titriyo şu an msmamaözmaöamös
her neyse uzatmadan birkaç açıklama yapmak istiyorum.
instagramda bahsettim buraya da yazayım. hiçbir yere temelli dönmedim. ne buraya ne instaya. burada sadece bu ve yarım saat sonra yayımlayacağım minsung ficimi bitirene kadar varım. (hâlâ bir şeyler yazıyorum, seversem onları da yayınlayabilirim kesin değil)
instagrama ise sadece fic yayınladığımı duyurmak için girdim. birkaç gün kalanlarla özlem giderdikten sonra tekrar çıkış yapacağım hesaptan.
Bu fice her gün bir bölüm atmayı planlıyorum ama eğer etkileşim iyi olur, bol bol yorum görürsem günlük iki bölüm de atabilirim. Bu size bağlı.
BÖLÜMDEN UZUN YAZAR NOTU MU OLUR LAN
ay çok uzun konuşasım var. harbiden aşırı özlemişim şuraya bi şeyler yazmayı
SİZ DE YAZIN TAMAM MI HEPİNİZİ ÇOK ÖZLEDİM💙💙💙💙
AY BU ARADA UMARIM SEVERSİNİZ FİCİMİ. BENİ DERİNDEN YARALAYAN Bİ FİC OLDU KENDİSİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim's Diary |TAEJIN|
Fanfiction"Bu günlük de kimin?" "Bu günlük hayatta en çok sevdiğim iki adamdan birine ait. Kim Tae Hyung'a.."