25

112 24 39
                                    

14.02.2011

SEOKJIN'LE SEVGİLİYİZ.

Aman tanrım yazdığım cümleye bak günlük! Hala şaka gibi geliyor.

Pekala baştan anlatıyorum.

Onu konserde görmüştüm hatırlıyor musun? Bugün aynı sanatçının konseri vardı. Ve biz ikimiz gittik. 10 ay önce ayrı ayrı gittiğimiz sanatçının konserine bugün beraber gittik. Bu bile ağlamam için bir sebep iken yaşanılanlar bana fazla geliyor.

Hediye ettiğim atkıyı takmıştı yine. Havalar soğuk, ben tembihliyorum.

Onunla tanıştığımızdan beri dilinden düşürmediği bir şarkı vardı. Konserdeki sanatçıya aitmiş... Konserden birkaç gün önce şarkıyı ezberlemem için sürekli söyleniyordu. Şarkıyı ilk dinlediğimde ağladım günlük. Sözleri o kadar bizi anlatıyordu ki, istemsizce ikimizi düşünerek ağladım.

Bugün ise onun gözlerine bakarak o sözleri söylemek ağlattı. Ama en çok... En çok şarkı biter bitmez dudaklarıma yapışması ağlattı günlük. Hayatımda ilk defa mutluluktan ağladım, o da Jin sayesinde oldu. Beklenilir bir şey..

Dudaklarını ilk hissettiğimde bayıldım sandım haha. O kadar şaşırdım ki bir an bayıldığımı ve hayal gördüğümü bile düşündüm. Ama Jin ayrılıp gözlerime baktığında her şeyin gerçek olduğunu anladım ve bu sefer de ben öptüm onu. Aylardır hayalini kurduğum dudakları öpmenin nasıl bir his olduğunu anlatmak isterdim. Fakat ne kelimelerim ne de zamanım buna yeter. Sadece rüya gibi diyebilirim. Uyanmaktan ölesiye korktuğum ve uyurken yüzüne gülümseme yayan türden bir rüya...

Konserden sonra sahile gidip oturduk ve ona onu ilk gördüğüm zamanı anlattım. O da en sevdiği şarkıyla, sevdiği adamı bulma hikayesinin benzerliği yüzünden birkaç sevinç gözyaşı döktü ama ben hemen sildim yaşlarını. Güzelce de öptüm ıslak yanaklarını.

Şarkıyı merak ediyorsun değil mi günlük?

Bilmem kaç yüz kişi içinden
Gördüm deli gözlerini birden
Belki tanımazdım seni
O konsere gelmesen
Gece sonunda kayboldun
Baktım sana yok olmuştun
Sakin kalamazdım
Benim olacağını bilmesem
Emindim zaten gelceğinden
Gördün beni sen merceğinden
Bense kaçtım gerçeğimden
Kayboldum

Bilmem kaç yüz kişi içindenGördüm deli gözlerini birdenBelki tanımazdım seniO konsere gelmesenGece sonunda kayboldunBaktım sana yok olmuştunSakin kalamazdımBenim olacağını bilmesemEmindim zaten gelceğindenGördün beni sen merceğindenBense kaçtım ge...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kim's Diary |TAEJIN|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin