30.12.2010
O KADAR MUTLUYUM Kİ!! CÜMLE BİLE KURAMIYORUM MUTLULUĞUMU ANLATMAK İÇİN GÜNLÜK! DELİRECEĞİM.
En son yazdığımda Jin'in doğum günü için dışarı çıkacaktık. O gün gerçekten çok güzel geçti. Birlikte atari salonuna gittik, fotoğraf çekildik, yemek yedik.. HEDİYEMİ DE ÇOK BEĞENDİ VE HER GÜN TAKIYOR.
Fakat asıl mutluluğum bu değil. Bugün doğum günümdü biliyorsun ki ve bana bir bileklik almış. Tanrım. O kadar güzel ki. VEE VEE ASIL ÖNEMLİSİ.
Bilekliği takarken anlamına bakmamı söyledi. AŞKTA NE KADAR İLERİ GİDEBİLİRSİN?! BİLEKLİĞİN ANLAMI BUYMUŞ.
aşkta ne kadar ileri gidebilirsin?
Eğer öylesine beğenip hediye etmiş olsaydı asla bir anlam çıkarmazdım fakat özellikle bu anlama vurgu yapması inanmamam gereken şeylere itiyor beni günlük. sence.. sence Jin de benden hoşlanıyor olabilir mi?
Hem
HEM. BULUŞMADAN DÖNERKEN ONU EVİNE BIRAKTIM. VE O EVE GİRMEDEN ÖNCE BANA SARILIP YANAĞIMDAN ÖPTÜ.
Bu gidişle kalpten gideceğim.
O bana bunca adımı atmışken hiçbir şey yapmadan durmak istemiyorum günlük.
Araya yarıyıl tatili girdi fakat biz onunla her gün mesajlaşıyoruz. Hatta bazen görüntülü bile konuşuyoruz. Okullar tekrar açıldığında ona daha yakın davranacağım. Eğer olumsuz bir tepki almazsam açılacağım. Daha fazla uzatmak istemiyorum.
Ve ah.. Bak biz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim's Diary |TAEJIN|
Fanfiction"Bu günlük de kimin?" "Bu günlük hayatta en çok sevdiğim iki adamdan birine ait. Kim Tae Hyung'a.."