3.

16 0 0
                                    

Pov Janne
We zijn geland en zie dat de jongens snel weg lopen, ik hoop dat Matthy mij niet vergeten is. We lopen met z'n 4en uit het vliegtuig, we zoeken onze koffers en lopen richting de uitgang van het vliegveld. Het is erg warm buiten dus trek m'n trui uit, waar een Crop top onder zit.

Pov Matthy
Wij zijn buiten maar ik blijf maar denken aan Janne, ze was zo spontaan en heel knap. Stop je kan nu niet al verliefd worden Matthy. Ik ben aan het rondkijken buiten of ik haar kan vinden want we zouden onze vrienden nog voorstellen. Opgegeven moment zie ik haar en zie ik dat ze haar trui uit doet. Ik blijf staren naar dr. "Yo mat kan je het zien" zegt raoul. Ik word helemaal rood en lach een beetje. We lopen op haar en dr vriendinnen af

Pov Fleur
We zijn buiten en Janne trekt haar trui gelijk uit, door de warmte. Die was wel slim om een crop top eronder aan te doen. Ik zie een jongen heel erg staren naar haar dus ik fluister ik "Hey Janne is dat die jongen waar je zijn nummer van vroeg in het vliegtuig?" "Omg jaa" zegt Janne. Ik zie dat die jongens naar ons toe lopen .

Pov Janne
Oke Janne, niet stressen dit gaat soepel verlopen denk ik. Hoe ga ik hem begroeten, zeg ik alleen hoi of kan ik al een knuffel geven. "Heyy Janne! Leuk dat ik je weer zie!" Zegt Matthy en knuffelt mij. "Ja leuk om je weer te zien!" We stellen onze vrienden/vriendinnen aan elkaar voor. "Matt zullen we anders een keer samen naar het strand, jullie lijken me aardige gasten!" Zeg ik. "Ja tuurlijk app me maar wanneer, maar wij gaan weer want de taxi is er!" Zegt matthy. "Ja isgoed doeii"

Oke dit verliep soepeler dan verwacht. " WoW die Koen is zo knap hè" zegt Anna. "nou Rob is ook zeker nie lelijk" zegt Fleur. Ik moet lachen en vraag aan Tess of zij ook al iemand op het oog heeft. " nou ja niet echt meer als vrienden want ze stralen echt humor uit!" Zegt tess.
Onze taxi staat er dus we stappen in en vertellen het adres. " ik ben zo benieuwd wie die andere gasten zijn in ons huis" zegt Tess. WoW ja helemaal nie aan gedacht meer. " jaaa misschien zijn het wel die jongens maar dat verwacht ik niet hoor" zegt Anna.

*aangekomen bij het huis*
*ze hebben al een huur auto gehaald, de jongens ook"

Ik zie al een auto staan voor het huis dus weet dat wij niet de eerste zijn. Ik wilde liever eerder zijn want dan konden we snel kamers claimen, maar ja. We bellen aan en ik kan m'n ogen niet geloven. Droom ik? Maar nee hoor het was Matthy die open deed. "Heeyyyyy vet leuk dat we samen in een huis zitten! Nu kunnen we elkaar nog beter leren kennen" zeg ik en geef hem een knuffel. " WoW vet toevallig weer, heel leuk dit!" Zegt Matthy. Iedereen geeft elkaar een knuffel.

Pov Anna
Als ik zie dat Matthy de deur open doet ben ik erg blij dit betekent dat Janne Matthy goed kan gaan leren kennen en ik Koen. Fleur kan Rob ook goed gaan leren kennen. "Maar hoe gaan we het met de Kamerverdeling doen, want wij dachten we wachten even op de meiden!" Zegt raoul. "Misschien is het leuk om jongen en meisje te doen dan kunnen we elkaar gelijk beter leren kennen" zegt Rob. "Ja goed idee!" Zeggen Fleur en ik gelijk. " Hey mat zullen wij bij elkaar?" Vraagt Janne. " ja isgoed gezellig!"
Ik durf het Koen niet te vragen ben gewoon bang dat hij mij niet ziet zitten. Maar dan komt Koen naar me toe " hee Anna , ten eerste je ziet er erg leuk uit! En ten tweede wil jij met mij op de kamer?" Zegt Koen. Huh meen je dit serieus vraagt hij dit echt aan mij? Ik kan het niet geloven , maar natuurlijk zeg ik ja.
Uiteindelijk is dit de kamerverdeling
Koen - Anna
Matthy - Janne
Rob - Fleur
Milo - tess
En raoul slaapt alleen stelde hij zelf voor.

Vakantie Curaçao ft. BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu