5.

11 0 0
                                    

Pov Janne
Ik hoor de deurbel gaan en een gelijk naar de deur, want ik weet dat het de jongens zijn. Als k open doe geef k matt een knuffel en fluister in z'n oor "wrm wil je met m'n praten?" Maar fluisterd terug "vertel het je zo niks ergs". Als ik dat hoor ben k al minder gespannen. Na alle boodschappen hebben uitgeruimd vraagt matt of ik even naar boven wil gaan. We lopen samen naar boven en Matthy doet de deur voor m'n open. Wat een gentleman hè, ik begin hem steeds leuker te vinden. We gaan op bed zitten en Matthy  zegt "Oké ik wilde je dus even spreken over de situatie tussen ons". "Ja snap ik, laat ik gewoon gelijk beginnen ik heb het gevoel dat ik je steeds leuker begin te vinden" vertel ik en begin te blozen. Ik was niet van plan om dit nu al te vertellen maar als we het er toch over hebben. "Fijn om te horen want ik heb hetzelfde idee!". We gaan vanavond uit dus ik kleed me om in de badkamer. Als ik terug kom zie ik dat Matt in z'n onderbroek staat en ik kijk hem aan want wat heeft hij een mooi lichaam. Matt zegt "is er wat?" Ik zeg oh sorry en loop terug naar de badkamer. " oh je mocht wel blijven hoor" ik glunster en kom terug.
Als ik beneden kom zie ik dat de meiden super mooie outfits aan hebben! "Wauw meiden jullie wilde indruk maken hè!" Zeg ik. "Moet je jezelf eens zien dan je bent echt prachtig." Zegt Fleur.

Dit hebben ze aan :

Janne

Fleur

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Fleur

Fleur

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Anna

Anna

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Tess

Pov Milo Ik wil zo graag iets met tess opbouwen kijk hoe ze dr uitziet en wat ik helemaal fantastisch vind is dat zij ook goed mensen kan imiteren

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Pov Milo
Ik wil zo graag iets met tess opbouwen kijk hoe ze dr uitziet en wat ik helemaal fantastisch vind is dat zij ook goed mensen kan imiteren. Ik hou daar echt van! Ik ga haar vanavond denk ook vertellen dat ik haar leuk vind.
We gaan lopen naar de club want niemand wilt de Bob zijn wat ik begrijp. Ondertussen vraag ik aan tess hoe het is met dr. "Ja goed, ben alleen in die ene periode van de maand dus ja beetje buikpijn" zegt ze. "Komt goed meisie zeg maar als er iets is, dan kunnen wij altijd eerder naar huis als het niet gaat"

Pov Janne
We zijn in de club aangekomen en we hebben allemaal al wat gedronken, ik zie dat raoul het gezellig heeft met een meisje. Ik ben erg blij voor hem want ik zie hem echt als een heel goede vriend. Hoop dat het iets wordt tussen die 2 want ze kijken elkaar ook heel verliefd aan. Matthy en ik zijn samen aan het dansen. "Zullen we anders even naar buiten gaan, het wordt erg warm hier" vraagt Matt. "Ja isgoed" we lopen naar buiten toe wat lekker afkoelend is. We zijn een beetje aan het praten en opeens zegt matt " Janne , ik heb me denk nog nooit zo vertrouwd bij iemand gevoeld na zo'n lange tijd, ik ben erg blij dat ik jou heb leren kennen" "ja ik ook ik voel me veilig bij jou en weet dat je voor me op zal komen als er iets gebeurd". Matthy zet z'n lippen op de mijne en ik zoen terug. Het voelde goed, dit was het juiste moment ook. We glimlachen naar elkaar en gaan weer naar binnen.

Girls 😎
Janne : 760 buiten
Fleur : ik kom eraan zit even op de wc nog
Anna : ik kom!!!!
Tess : ik ben er alllll

*760 is een teken van girlstalk*

"Meidennnnn!!!! Groot nieuws! Ik heb gezoend met matthy" "Omg Janneeee ik gun het je zo hè!" Zegt tess. De andere meiden zijn ook erg enthousiast "en zoende hij goed" zei tess. "Nou , zeker ja" "ik voel me gewoon zo veilig bij hem en daar ben ik zo blij mee"

Vakantie Curaçao ft. BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu