6.

11 0 0
                                    

Sorry voor lang niet geschreven te hebben, maar had het erg druk. Wil dit verhaal wel erg lang maken dus zet hem in je bibliotheek!!

*ze zijn weer in de club*

Pov Anna
Ik ben met Koen aan het dansen en het is erg gezellig. Hij is zo leuk he, stel je voor ik krijg wat met hem, dat zou eens perfect zijn. Ik zit een beetje te dagdromen. "Hey gaat het wel goed?" "WoW ja sorry Koen was even aan het nadenken" "over wat?" "Ja over ja" "hahahah je kan het mij vertellen hoor ik vertel nooit iets door" "ja nou dat is het niet precies maar ik vind jou gewoon echt zo leuk" het was even stil en toen zei Koen "ik jou ook, ik wilde vanavond even kijken of het gevoel echt was en dat is het"

Pov tess
Ik heb zoveel buikkramp, het is echt niet normaal. Ik ga naar Milo toe en zeg dat het echt nie goed gaat en naar huis wil. "Oké Isgoed , moet ik iets voor je halen?" "Nee hoeft niet heb alles in m'n koffer zitten" "oké ik zeg het even tegen de andere en dan kom ik"

"Milo ik denk niet dat ik terug kan lopen hoor, zullen we anders een taxi bellen" " nee hoeft niet ik til je wel op" Milo loopt naar het huis en legt me op bed. "Bedankt Milo dat je zo aardig doet" "zou ik altijd doen voor jou , wacht even ik kom zo terug" waar zou die heen gaan? Nou ja het zal wel en ik pak m'n laptop voor een film, dat helpt mij omdat ik dan afgeleid ben. Ik hoor Milo weer naar boven komen en zie hem binnen komen met een hele grote fruitschaal en een paracetamol. "Milo jij bent echt te lief voor deze wereld" " schat neem dit lekker en doe rustig aan ik kom bij je liggen oké?" Wacht wat hij noemde mij schat. Vind hij mij echt zo leuk, nou blijkbaar. "Is dat goed?" "Oh sorry ja natuurlijk" Milo komt naast mij liggen en ik leg m'n hoofd op zijn borst. We vallen uiteindelijk samen in slaap.

Pov Janne
Tess en Milo zijn naar huis omdat tess zich niet lekker voelde, echt super zielig. Ik had haar al een appje gestuurd met beterschap.

Raoul komt naar mij toe in de club en stelt een meisje aan mij voor: Lieke. "Heyy Lieke, ik ben Janne" "Hey Janne super leuk om kennis te maken en jij bent de vriendin van wie?" "Vriendin? Nee ben niemands vriendin" "NOG NIET!" Roept Matthy vanaf de bar. " moet jij nou alles afluisteren Matt hahahha" " dus jij en Matt zijn een beetje een ding?" "Nou ja, ja" Verder heb ik nog even met Lieke gepraat en ze is echt super aardig.

Pov raoul
Ik ben blij dat Lieke en Janne het goed kunnen vinden met elkaar. Ookal is Lieke niet mijn vriendin heb ik wel al het gevoel dat dat zo is. Nu maar hopen dat het niet voor een avondje is he. "Laten we anders naar huis gaan het is laat zat" zeg ik.  Iedereen is het ermee eens en we gaan uiteindelijk om 03:20 naar huis.

Pov Janne
We zijn thuis en ik zeg tegen Matt " ik ga even naar tess toe even kijken hoe het is" "Isgoed" en Matt geeft mij een kus op m'n voorhoofd. Pfff wat is hij toch knap. Ik open de deur van tess en zie dat Milo en tess helemaal in elkaar liggen zowat. Ze slapen heel diep dus doe de deur ook weer gelijk dicht.  Ik ga naar Matt toe en we gaan slapen.

Vakantie Curaçao ft. BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu