4.

13 0 0
                                    

Pov janne
Ik lig dus bij Matthy op de kamer, daar ben ik super blij mee. Ik ben zo benieuwd hoe t gaat lopen tussen ons. Vanavond gaan we uit daar heb ik heel veel zin in, want ik hou van feesten! We gaan nu eerst even zwemmen.

Pov Matthy
Ik zie janne aan de zijkant van het water staan. Ik weet niet wat ze doet dus ik ren op dr af en til haar op en springen samen het water in.
We moesten heel hard lachen en Janne schrok zich dood maar moest ook lachen. Ze is zo knap hè! Ik heb nog helemaal nie haar snap dus vraag ik die: " Hey , wat is je snap eig?" " Ohja helemaal vergeten @jannescheermanx" ik voeg haar toe en zet haar dr in al "jannee".
"Ik ga nog even naar de supermarkt, wie wilt er mee?" Vraag ik. "Ik ga wel mee jongens gaan jullie ook mee dan zijn de meiden even alleen" zegt Koen en iedereen vindt t goed.

Pov Janne
Matthy is boodschappen doen dus ik stuur hem een snap samen met tess:

Tess zegt : WoW dat is best wel een leuke foto! Ik denk dat ik hem ga plaatsen op insta

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Tess zegt : WoW dat is best wel een leuke foto! Ik denk dat ik hem ga plaatsen op insta. "Jaaa leuk tess!"

@tessvdgracht

@tessvdgracht

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Just a vibe

@jannescheermanx : Curaçao is the vibe
@jannescheermanx : hou van jou💓
@matthy : mooie meisjes
@bankzittersfann : wacht Milo en jij?
@koen : gangsters
@milo : 😍
@fleurjansenn : lieverdsss
@annafleurxx : schatjes

Pov tess
Wow de foto gaat helemaal viraal hoe kan dit, hij heeft gewoon 17,5k likes terwijl ik er normaal rond de 200 krijg. Later zie ik dat Milo de foto heeft gedeeld in z'n verhaal. Echt super lief van hem! Ik zag later dat er ook comment waren met de vraag of Milo en ik hadden maar die liet ik maar gewoon zitten. Ik vind Milo denk ik steeds leuker worden, hij is zo zorgzaam gewoon.

Pov Janne
Matthy heeft terug gereageerd op snap dus ik ga even kijken wat die stuurt:

Wacht wat mij even spreken? Wat is er gebeurd, heb ik wat fouts gedaan? Nee Janne niet zo denken het kan ook iets goeds zijn

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Wacht wat mij even spreken? Wat is er gebeurd, heb ik wat fouts gedaan? Nee Janne niet zo denken het kan ook iets goeds zijn. Maar ik vind hem nu echt net leuk dus hoop nie dat het zo weer voorbij is. Ik vergeet t gewoon en ga weer zwemmen met de meiden.

Pov Matthy
Ik heb Janne gevraagd of ik haar zo kan spreken en ze reageert niet , denkt ze dat het negatief is? Want dat is het zeker niet! Ik wil haar gewoon vertellen wat ik voor dr voel en hopelijk heeft zij het zelfde gevoel. Ik wil haar zeker nog niet zoenen , want dat gaat veelste snel! Ik doe alles rustig aan met de liefde want ik geloof erin als het te snel gaat dat t dan ook snel weer voorbij is. Doordat jullie alles al weten van elkaar. Ik zag ook dat Tess een nieuwe insta post had samen met Janne en Janne is zo verschrikkelijk mooi op die foto, ze stuurde die ook naar mij op snap. Ze is niet alleen knap maar heeft ook zoveel humor en is heel aardig ik wil met iemand zijn zoals zij.

"Hey Koen , hoe zit het tussen jij en anna nou?" Zeg ik. "Ja weet nie , nog niet veel gepraat maar ga ik zeker verandering in brengen wat ze is super aardig en knap." "Top! En Milo ik zag dat jij tess haar post deelde in je verhaal speelt er iets tussen jullie wat ik niet weet?" "Ja ik weet niet we delen een kamer en had met haar gepraat ze is zo aardig en spontaan maar weet niet of zij hetzelfde voelt voor mij" Zegt Milo.
" ik zou gewoon met haar gaan praten je komt er vanzelf achter of zij het zelfde gevoel heeft"

Vakantie Curaçao ft. BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu