Chorche

23 1 0
                                    

Štai einu, diena darganota, egzotines vištos dainuoja operas ant medžių šakų, vėjas pučia iš visų pusių man į veidą ir baisiai niūchina silke.
Sutinku mūsų local youtuberį kuris daro tutorialus.
"Henlo mi neim is Horhe and tudei on mai čenel ai vil by šouing jų hau tū get som bičes" - sako jis savo įžangą.
Vis galvoju ar reikėtų jį pertraukti, jis dirbo toks susikaupęs. Nors ką jis ten dirbo, filmavo ir tiek! Sušukau:
-Chorche!
Chorche peršikęs paleido telefoną iš rankų ir tas nulevitavo į Braziliją.
Matydamas savo telefoną plasnojant į debesis jis užriaumojo ir nukandžiojo man blakstienas, po to jas užsiklijavo ant savųjų ir nuplasnojo vytis savo Nokios.
Likusi be blakstienų nuėjau į AIBĘ tikėdamasi jog man parduos bagetę, kurios mano psichiškai nestabili žmonelė taip užsimanė.
Zita, pardavėja man nenorėjo parduoti, prašė amžių patvirtinančio dokumento. Parodžiau, o ta man apsaugą iškvietė, buvau per jauna pirkti miltinius produktus. Tuoj juos visus su bagete išdaužiau ir pabėgau su medžio kietumo bagete rankose.
Staiga mano akiratyje, dešiniajame kampe atsirado dvi žvaigždutės ir mane ėmė vytis ne kas kitas bet KAIMO PALICIA!!

Vis galvoju, ką daryti, vienos bagetės kad pabėgti nuo farų nepakaks...!

Senelio Stringų KronikosWhere stories live. Discover now