"Ah, yavaş ol!"
"Tamam, böyle iyi mi?"
Koray'ın saçma korkutma planı başarıyla tamamlanıp her şey normale dönünce Karan, Karsu'nun Burak'ta açtığı yaralara pansuman yapmakla meşguldü. Arada bir Burak'ın "ah"lamaları dışında odada başka bir ses yoktu. Herkes sadece oturuyor ve birbirlerine düşmanca bakışlar atıyordu. Asya bundan hoşlanmamıştı.
"Eee? Koray arkadaşımızın şakasını nasıl buldunuz?" diye sordu Asya gelecek olan tepkilerden korka korka.
"Berbat!" diye yanıtladı Kayla.
"Çok gereksizdi." dedi Alper.
"Tüm eğlencemizi mahvetti!" diye bağırdı Yonca.
Şakalanan herkes bunun gibi olumsuz cevaplar vermişti. Koray umursamamıştı, çünkü şakası beğenilmese bile istediği şey olmuştu. Bu yüzden şakası ve kendi hakkında söylenen kötü şeyleri umursamadan sadece kendinden emin bir şekilde gülümsüyordu.
"Beğenmemeniz umrumda değil! Ben eğlendim." dedi Koray sırıtarak.
"Karsu, peki sana ne oldu?" dedi Burak dehşete kapılarak. "Yav bir insan evladı hayalet görünce korkar! Sahte olsa bile anlık bir şoka girer! Hayalete saldırmak nedir ya?! Ah, lan yavaş olsana sen de Karan! Zaten her yerimi çürüttü kız."
"Tamam tamam, üzgünüm." dedi Karan sırıtarak.
"Çünkü onları korkutmak benim fikrimdi! Ben yapacaktım! Ama benden önce davrandınız. Sinirlendim daldım işte. Neyse, yine de fazla hasar bıraktıysam özür dilerim. Misafirsin sonuçta, seni dövmemem gerekirdi. Üzgünüm." dedi Karsu kollarını birleştirerek.
"Önemli değil, ama bir dahakine sinirlerine hakim ol lütfen!" dedi Burak.
"Tamam uzatmasana kardeşim. Yine dalacağım bak şimdi sana, hoş olmayacak." dedi Karsu Burak'a ters bir bakış atıp. Burak bir şey demeden sadece korku içinde baktı.
"Bak sen şu işe!" dedi Koray şaşırarak. "Demek o yüzden bu kadar sinirlendin~! Sen var ya sen, hahahah!"
"Sus gülme! Sizinle bir dahaki sefere görüşeceğiz. Bir dahaki sefere sizi donunuza doldurtmazsam, benim adım da Karsu değil!"
"Hmm, oldukça hırslı ve rekabetçisin. Ben de öyleyimdir." dedi Koray flörtöz bir şekilde gülümseyerek.
"Tamam." dedi Karsu umursamadan. "N'apim?"
"Mısır falan patlatsak aslında, bunları böyle kuru kuruya izlemek sıkıcı oluyor ya." dedi İren gülerek.
"Aa iyi fikir. Ben bir koşu gidip patlatayım." dedi İklim. Sonra ev sahibine dönüp, "Yani, patlatabilir miyim?" diye sordu Asya'ya.
"Tabi." dedi Asya.
"Evi havaya uçurma da, hehe!" dedi Yankı gülerek. "Bu bizim iki ötemizdeki komşu da, geçenlerde mutfağını aleve vermişti, mahalleye 6 tane itfaiye geldi sonra."
"Yaa!" dedi İklim somurtarak. "O eski olaydı! Niye şimdi gündeme getiriyorsun!"
"Haha, aynen hatta biz de az kalsın ölüyorduk!" diyerek Yankı'nın cümlesini destekledi Kayla.
"Neredeyse ölüyorduk ve evet bu çok komik Kaylacığım." dedi Tuğçe alaycı bir şekilde.
"Eee, mısır patlatma işini şimdilik boşversek?" dedi Asya İklim'e dönerek.
"Puhaha, kız bile korktu!" diyerek güldü Yankı.
"Korkmadım da, işkillendim azıcık."
"Ya boşverin mısırı falan. Pizza sipariş etmeme ne dersiniz?" dedi Alper güneş gözlüklerini düzelterek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zodiac Mahallesi
HumorAynı mahallede yaşayan kız ve erkek burçların birbirlerine bazen düşmanca bazen de dostça komşuluk ettiği, kaos, aşk ve eğlence dolu bir burç kitabı.