Y/n pov:
We lopen naar binnen en ik heb in de auto echt een goed gesprek gehad met Matthy. Hij is zo lief en had echt medelijden met mij. Matthy en ik lopen naar binnen en de jongens geven me allemaal een knuffel. Matthy neemt me mee naar zijn kamer. "Hier kan je je spullen neerleggen. We liggen wel samen in 1 bed, hoop dat je dat niet erg vindt" zegt Matthy. "Nee tuurlijk niet! Vind het zo fijn dat ik hier mag verblijven." Zeg ik. "Geen dank meissie" zegt die. "Ik ga alvast naar de jongens, wil je wat drinken voor straks?" Vraagt Matthy. "Euh Jaa doe maar wat cola." zeg ik. Ik pak al m'n spullen uit en leg ze in de kast. Ik trek een mooie pyjama aan en ga naar de woonkamer. "Wow" denkt Matthy. "Y/n hoe zie je er zo goed uit in een pyjama" zegt Raoul. "Haha Thanks!" Zeg je. De jongens zitten op de bank een biertje te doen en je gaat tussen Robbie en Matthy zitten. Je hebt zo'n drukke dag gehad dat je in slaap valt. Matthy trekt je stiekem tegen je aan en je ligt op zijn schouder. De jongens doen nog een spelletje en gaan naar bed. Matthy tilt je zachtjes op in de hoop dat je niet wakker wordt. Hij legt je op bed en op dat moment wordt je wakker. "Hey slaapkoppie ben je wakker geworden" zegt Matthy. "Aaah" je rekt je uit en Matthy geeft je een knuffel. "Wat ben je toch weer mooi als je slaapt". Je lacht en denkt "zit die nou de hele tijd met me te flirten of doet hij gewoon aardig?" Jullie poetsen jullie tanden en gaan in bed liggen. "Ik heb het eerlijk gezegd best koud." zeg je tegen Matthy. "Kom maar hier meid" zegt Matthy en hij opent zijn armen zodat je bij hem kan liggen. "Thanks Matt" zeg je. "Matt nog wel" grapt Matthy. "Oh sorry" zeg je. "Ik vind het juist fijn dat je je comfortabel bij me voelt" zegt Matthy. Je bloost en jullie vallen in slaap.
JE LEEST
NOU NOU NOU Matthyas Het Lam
FanfictionHeyhey, dit is de eerste keer dat ik een verhaal schrijf, dus niet te veel verwachten :P Het zou me fijn kijken als jullie een reactie achterlaten met wat goed is of met wat beter kan:) Het verhaal gaat over jou (y/n) en de Bankzitters. Y/n wordt ui...