Matthy's pov:
We zijn klaar met eten en robbie schreeuwt meteen "ik wil een ijsje van de maccieeeee". Y/n lacht en zegt "let's go boys. Het eten was heerlijk trouwens Roel. Jij mag vaker koken." "Ik had het niet zonder jou gekund" zegt Raoul. We gaan onderweg naar de maccie en ik zit samen met y/n achterin. Robbie en Raoul zitten vooral en Robbie doet de muziek. "Robbie van de Graaf je doet nu Guus meeuwis af anders stap ik de auto uit" grap ik. Robbie begint extra hard mee te schreeuwen en y/n en Raoul zingen ook mee. Ik begin ook mee te zingen en we schreeuwen met z'n allen mee met het lied 'Brabant' van Guusie. We gaan ff in de Mac zitten en ik bestel een muntthee en de rest een Mcflurry. Y/n zit naast me en glimlacht naar me. Er komen wat kinderen naar ons toe en vragen om een foto. Y/n neemt de foto en glimlacht weer en zegt "Matt haal toch is dat grijnsje van je gezicht en lach is volledig ;)". Dus dat doe ik. De fans bedanken ons en vragen nog even stiekem aan mij of dat mijn nieuwe vriendin is. Ik lach en zeg dat het niet zo is. Ik vraag ze nog wel even voor de grap wat hun vinden wat ik moet doen. Ze zeggen dat ik voor haar moet gaan, omdat ze super lief is en er mooi uitziet. De kinderen gaan weg en wij eten alles op. Het is al laat en we gaan naar huis. Y/n en ik zitten weer achterin. We komen aan bij cdh en y/n zegt de jongens slaaplekker en gaat naar mijn kamer.
Y/n pov
Ik loop Matthy's kamer in en ga meteen lekker m'n tanden poetsen. Het was zo'n leuke dag vandaag. Matthy komt de kamer in. "Gaan we nog even netflixen?" Vraag ik. "Tuurlijk schat" zegt Matthy. "Schat?" denk je. "Hij is zo leuk" denk je. "Wat wil je kijken Matt dan zet ik hem alvast aan." "Doe maar de walking dead. Is volgens mij wel een leuke serie. Kunnen we die mooi samen kijken ;)" zegt Matthy. Je gaat in bed liggen en Matthy komt op je borst liggen. Jullie kijken de serie en na een tijdje val je in slaap. Matthy geeft je een kus en gaat ook slapen.
JE LEEST
NOU NOU NOU Matthyas Het Lam
FanfictionHeyhey, dit is de eerste keer dat ik een verhaal schrijf, dus niet te veel verwachten :P Het zou me fijn kijken als jullie een reactie achterlaten met wat goed is of met wat beter kan:) Het verhaal gaat over jou (y/n) en de Bankzitters. Y/n wordt ui...