Hoofdstuk 5

182 3 0
                                    

Y/n pov:

Je wordt wakker wakker in Matthy's armen. Hij was al wakker. "Goeiemorgen sukkeeel, door jou ben ik veelste laat voor de opnames van vandaag" lacht Matthy. "Omg goeiemorgen sorry!" Zeg je. "Hahaha geen probleem gekkie. Ik lig veel liever naast jou dan dat ik in de opnames zit;) ." Je bloost. Hij ziet het en geeft je een kus op je voorhoofd. Je bloost nog erger en gaat recht op zitten. Matthy komt naast je zitten en je kijkt hem in zijn mooie ogen. Hij geeft je een kus op de wang en zegt "kom we gaan ons klaarmaken. De jongens vroegen trouwens nog of je ons wou helpen bij een eetwedstrijd". "Tuurlijk!" zeg je. Jullie maken je klaar en je doet je een makkelijke make-up look en je haar in een mooie hoge staart. Matthy is ook klaar en geeft je een knuffel van achter. Jullie staan voor de spiegel en je grapt "joh t lijkt wel alsof we een relatie hebben.:)" Matthy lacht en denkt "was het maar zo." Hij geeft je een kus op de wang en vraagt wat je voor ontbijt wilt. Hij loopt door naar de keuken en maakt een lekker ontbijt voor je. Je loopt naar de keuken en daar zitten de jongens al op jullie te wachten. "Ja joh moesten jullie nou echt dat neukpartijtje houden" lacht Milo. "Goed voor mekaar Matt" zegt Koen. Jullie lachen en jij en Matthy gaan ontbijten. De jongens zetten alles klaar en jij en Matthy zijn klaar.

NOU NOU NOU Matthyas Het LamWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu