0.2

220 24 8
                                    

"Ahh, çok utanıyorum! Baji-san dokunulmaktan rahatsız olur mu ki? Eğer ona yakın olmaya çalışırsam hoşuna gitmeyebilir. Ama fazla uzakta olmamalıyım? Ne yapacağım bilmiyorum! Daha önce defalarca birlikte uyuduk ama bu farklı. Belkide ona sormalıyım. Ama ya 'garip' olursa? Bilemiyorum!"
Ve o sırada baji kolunu Chifuyu'ya attı:

"Rahatsızlık duyarsan söyle Fuyu. Rahatsız olmanı istemem."

"Sorun yok Baji-san, aynı şekilde lütfen sende bana söyle."

Baji gülüdü. Chifuyu'nun başını okşadı.

"Çok tatlı oluyorsun bazen."
(Ne diyorum ben?!)

Yaptığı ve söylediği şeyi fark etmiş gibi elini Chifuyu'nun başından çekti

"Ah, özür dilerim."

"Sorun değil... Hatta, hoşuma gitti."

"Devam edebilir miyim?"

"Lütfen."

Baji Chifuyu'nun başını okşamaya devam etti. Chifuyu gözlerini kapadı, gülümsüyordu.

"Bazen sevgili olduğumuzu düşünüyorum Chi."

Chifuyu sessiz kaldı.
Uyumuş gibiydi.
Ve Baji alnını öptü.

"Çok tatlısın sen"

"Tanrım! Baji-san beni öptü mü?! Ben tatlı mıyım?! O bana aşık olmalı! Ve bende ona. Sadece fark ettirmek kaldı. Baji-san, seni çok seviyorum..."

"İyi geceler Chifuyu."

Ve Baji Chifuyu'ya sarılıp uyuya kaldı.
Aslında uyumamıştı Chifuyu. Chifuyu şuan inanılmaz mutluydu. İçinde kelebekler uçuyor gibi. Sonsuza kadar böyle kalmak istiyorlardı.
Hiç değilse uyanana kadar.

"BAJİ-SAN! UYKUCU! UYAN!"

Chifuyu Baji'nin üzerinde, onu sarsarak uyandırmaya çalışıyordu.

"Ne var be?"

"Okul var!"

"Siktir ya! Unutmuşum!"

Baji hızla lavaboya gitti. Saçlarını taradı, dişlerini fırçaladı. Üzerine rastgele birşeyler seçti ve Chifuyu'nun bileğini tutup çıktı.

"Ah! Baji-san! o kadarda geç kalmadık!"

"Ama hızlı olmalıyız değil mi?"

Her ne kadar Baji'nin hızına yetişemesede, Chifuyu gayet memnundu. Baji-san'ın bileğini tutması ona güzel bir his veriyordu.
"Baji-san, elimi hiç bırakma! Ben çok mutluyum!"
...

Sonunda okula varınca, hızlıca üst kata çıktılar.

"Hadi sınıfına git Chifuyu, ben seni almaya geleceğim."

"Tamam Baji-san! Görüşürüz."

Chifuyu sınıfına doğru ilerlemeye başladı, çok mutluydu. Baji-san'la geçirdiği zaman boyunca hep böyle olacaktı.
"Baji-san mükemmel! Bana karşı me kadar da nazik, korumacı. Eminim birbirimize değer veriyoruz. Baji-san... Sana aşık oldum. Umarım sende aynı şekilde hissedersin. Hissettiğini düşünüyorum. Buna başka bir açıklama getiremem, eğer aynı hissetmiyorsan da herşeyi yaparım.
Sadece duygularımızın karşılıklı olması için."
Sınıfa girdi. Geç kaldığı için özür dileyip azarı işittikten sonra yerine oturdu.
"Baji-san'ı düşünmeyi bırakamıyorum!
Onun sadece beni sevmesini ve mutlu olmasını istiyorum. Tanrım lütfen! Herşeyi yapacağım! Baji'nin beni fark etmesini istiyorum! Ona kendim söylersem herşey bozulabilir! Hayır, hayatımızın mahvolmasından korkuyorum... Kendim söylersem ne olur? Bilemiyorum...
Şuan ki hayatımızın mahvolmaması için sessiz kalacağım. Ama Baji'mi 'diğerlerinden' korumalıyım."




Nasıldı?

Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın^^

Düzenleme: Seks dönmedi, Ekin şerefsiz oldu💔

Sunshine//BajifuyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin