Tw tetikleyici derecede kısa bölüm
Chifuyu
"Baji hala gelmedi, başına birşey mi geldi acaba? Telefona cevap vermiyor. Çıkıp arayacağım sanırım."
Baji'yi her ne kadar sevsem de böyle şeyler yapınca beni çok üzüyor, hemde endişelendiriyordu.
Üzerimi değiştirip çıktım. Motorunu alıp sahile kadar gittim. Baji'yi şehir içinde arasam da bulamamıştım. Şimdi de ara sokaklara bakmaya başlayacaktım.
Baji'nin ayrıldığı yerde bir ara sokağa girdim. Bir yandan da telefonunu arıyordum. Sesini tanıyabilirdim
"Umarım herşey yolundadır. Belkide şuan eve geliyordur?"
Yinede aramayı bırakamazdım. Çıkmaz sokağa girdim, döndüm. Labirent gibiydi ara sokaklar. Korkunçtu. Belkide yolunu kaybetmiştir?
Telefon sesi duymaya başlamıştım ve onu takip ediyordum.
"Baji?"
Duvarın dibinde uyuyordu. Burada uyumayı nasıl başarmıştı bilmem, ama uyanmalıydı.
"Baji-san, uyanın. Baji-san!"
..."Chifuyu?"
"Ah Baji-san! Uyanmışsın. İyi misin?"
"Teşekkürler Chifuyu."
Yatağında uzanan Baji'ye sehpada duran çayı uzattım.
"İster misin?"
"Teşekkürler. Bu arada, sen beni eve nasıl getirdin?"
"Motorla getirdim. Gerçi ellerini sürekli belimde tutmam gerektiğinden biraz zor oldu. Ama sonuçta iyisin!"
Baji derin derin içini çekti. Gözlerini tavana dikti. Çok yorgun görünüyordu.
"İyi misiniz Baji-san?"
"Biraz yorgunum. Teşekkürler Chifuyu. İstersen çıkabilirsin."
Her ne kadar yanında durmak istesemde onu sıkmayı istemedim ve odadan çıktım.
"Baji-san'a ne oldu acaba?"
Sorgulamak beni daha da yoruyordu. Yatıp uyumak istiyordum.
Banyoya girdim, hala düşünüyordum. Baji'yi böyle yapan neydi? Belasını aramadığı ortadaydı. Giderken gayet memnun görünüyordu. Şuan niye böyleydi ki? Çok boştu. Boş bakıyor, boş konuşuyordu.Düşündükçe benimde moralim bozuldu. Yetersiz hissediyorum. Belkide bunun nedeni benim? Nereden bilebilirim ki?
Duştan çıkınca Baji'nin odasına gittim. Uyuyordu. Erkendi aslında. Ama karışmadım, birkaç parça kıyafet alıp çıktım.
Üzerimi değiştirip Baji'nin başında beklemeye başladım.
"Seni seviyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sunshine//Bajifuyu
Fanfictionmangadan bağımsız! "AŞIĞIM SANA!" "BENDE!" ve iki çocuk birbirlerine bir daha göremeyecekmiş gibi sarıldı. "çok mutluyum..."