ေဆာ့ဂ်င္နီး၏ စိတ္ဆိုးျခင္း

276 13 5
                                    

" ပ်င္းတယ္~~ ပ်င္းတယ္~~ "

ဤသည္မွာ Jung Hoseok တစ္ေယာက္ အိပ္ရာေပၚတြင္ ဟိုဘက္ဒီဘက္ လွိမ့္ကာျဖင့္ ေအာ္ေနေသာ အသံျဖစ္သည္။ လူမွာ ပ်င္းလြန္းလို႔ အရည္ညွစ္ခ်လိဳ႕ ရေနၿပီ၊ ဘာလုပ္လို႔ ဘာကိုင္ရမယ္က မသိ... ဟိုဘက္အိမ္က Kim Seokjin ကိုေတာ့ သြားမေခၚခ်င္၊ ထိုေကာင္က သူ႕ကို စိတ္ဆိုးေနတာေၾကာင့္ အိမ္မလာနဲ႕ ဆိုကာ ေကာက္ေနပါသည္...

" သူ စိတ္ဆိုးတိုင္း ငါက မသြားစရာ? "

ဒါကေတာ့ ေငါက္ခနဲ ထထိုင္ကာ ခပ္ခ်ဥ္ခ်ဥ္ ေျပာမိေသာ စကား... 'ဒါေပမယ့္လည္း တကယ္ႀကီး စိတ္ဆိုးသြားတာကို...' ထိုအေတြးၿပီးေတာ့လည္း အိပ္ရာေပၚသို႔သာ ေနာက္တစ္ေခါက္ ထပ္အိပ္ခ်ရျပန္သည္။ Seokjin က စိတ္ဆိုးလြယ္သလို စိတ္ေျပလည္း လြယ္ေပမယ့္ ဒီတစ္ေခါက္ကေတာ့ အတည္ႀကီး စိတ္ဆိုးသြားသည္ထင္...

" ဘာလို႔မ်ား အဲ့ေလာက္ အၾကာႀကီး စိတ္ဆိုးရသလဲ? မေကာင္းတဲ့အေကာင္! "

ထုံးစံအတိုင္း ထိုေကာင့္ကို ဆဲေရးလိုက္ကာ သြားေခ်ာ့ခ်င္ေနေသာ စိတ္ကို ခ်ဳပ္တည္းလ်က္ မ်က္ႏွာထားကို ေမာ္ခ်ီကာ အိမ္ေအာက္ဆင္းလာလိုက္သည္။ ေလွကားရင္းနား ေရာက္ေတာ့ ေတြ႕လိုက္ရသည္က Kimchi ဘူးႀကီးပိုက္ၿပီး အျပင္ထြက္ဖို႔ ျပင္ေနတဲ့ ေမေမ...

" ေမေမ! "

" ဟဲ့ ပလုတ္တုတ္! အလန့္တၾကားနဲ႕ Jung Hobi ရယ္... ဘာျဖစ္တာလဲ? "

မိခင္၏ စိတ္မရွည္စြာ မ်က္ေမွာင္ၾကဴတ္ေနေသာ စိတ္ဆိုးေတာ့မည့္ အမူအရာေၾကာင့္ Hoseok မွာ ဆူခံထိမည့္ ေဘးကလြတ္ေအာင္ ေလွကားကို တစ္ဆင့္ခ်င္း ျဖည္းျဖည္း ဆင္းလိုက္ရင္း...

" ဟီးးးး ဘယ္သြားမလို႔လဲလို႔ ေမးမို႔... ေမေမ ထြက္သြားမွာ စိုးလို႔ "

" ဘယ္မွမသြားပါဘူးးး ဟိုဘက္အိမ္ကို ဒါသြားပို႔- "

" သားသြားပို႔မယ္ ေမေမ! သားသြားပို႔မယ္!! "

ေလွကားထစ္ေတြကို ျဖစ္သလို ေက်ာ္ဆင္းလာေသာ Hoseok အား Jung ေမေမမွာ မယုံမၾကည္ႏွင့္ ခႏၶာကိုယ္ကို အေနာက္ဆုတ္ကာ အကဲခတ္သည္။ ဒါေတြကို ဂ႐ုမစိုက္နိုင္စြာ Hoseok မွာေတာ့ ေမေမ့လက္ထဲက Kimchi ဘူးႀကီးကို လက္လႊဲယူလိုက္ရင္း အိမ္ျပင္ထြက္ေတာ့သည္...

ချစ်တော့ချစ်တယ်! အလိုမလိုက်ဘူး!Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ