𝗜𝗱𝗼𝗻𝘁𝘄𝗮𝗻𝗻𝗮𝗯𝗲𝘆𝗼𝘂𝗮𝗻𝘆𝗺𝗼𝗿𝗲

136 15 34
                                    

*but when you look in his eyes...do you think of mine..*

ဖုန်းသံ​လေးကြားလို့ ​ကောက်ကိုင်​လိုက်​တော့ မမလို့ထင်ရတဲ့ oveesea callတစ်ခု...မမက ဘာလို့ဖုန်း​ခေါ်ရတာပါလဲ?

"ဟယ်လို"

"ချန်း​ယောလ်...​ဘေးမှာ ရိဖန်ရှိလား?"

"မရှိဘူး"

"ဘယ်​ရောက်သွားလဲ?"

"ပြန်သွားပြီ"

"ဒုက္ခပဲ...နင်နဲ့အတူရှိတယ်ထင်လို့ လှမ်းဆက်လိုက်တာ...ဒီမှာပြသနာတက်​နေပြီ သူ့ကိုလှမ်းဆက်သွယ်လို့မရဘူး"

"ဘာဖြစ်လို့လဲ?"

"သူ့အ​မေအတွက် စာထားခဲ့တယ်တဲ့...စာဖတ်ပြီး အန်တီဝူနှလုံး​ဖောက်ပြီး ​ဆေးရုံတင်ထားရတာ စိုးရိမ်ရတယ်​တဲ့ ဝူရိဖန်တို့က​တော့ တကယ်တဇွတ်ထိုးပဲ"

ချန်း​ယောလ်​ဘောင်းဘီကို ဆွဲဆုပ်ထားမိသည်...ဒီလိုဆိုရင် အင်း ချန်း​ယောလ်တို့ မြန်မြန်ခွဲရ​တော့မှာပဲ

"သူပြန်လာမယ်​တော့​ပြောသွားတယ် အခု​တော့ပြန်သွားတယ် ဘယ်မှာ​နေလဲလည်း မ​မေးလိုက်ရဘူး"

"ခဏ...ဟယ်သာက နင်နဲ့ဖုန်း​ပြောချင်တယ်တဲ့"

"အင်းရတယ် ​ပေးလိုက်"

ဟယ်သာ​ပြောလာမဲ့အရာ​တွေကို လက်ခံဖို့ ချန်း​ယောလ်စိတ်​လျော့ထားလိုက်တယ်...​သေချာတာက​တော့ သတင်း​ကောင်း​တွေဖြစ်မှာမဟုတ်ဘူး​လေ ချန်း​ယောလ်က ဘယ်တုန်းကမှ သူ့အ​ပေါ်​မျှော်လင့်ချက်မထားခဲ့တာမလို့ အဆင်​ပြေသွားမယ်ထင်တာပါပဲ...။

"ချန်း​ယောလ် ငါပါ..."

"အင်း"

"အခုငါ​ပြောမှာကို ​သေချာနား​ထောင်ပါ...ဝူရိဖန်​ပြန်လာဖို့လိုတယ် ချန်း​ယောလ်...အန်တီက အ​ရေး​ပေါ်အ​ခြေအ​နေဖြစ်​နေတယ် ပြီး​တော့ငါ့မိဘ​တွေလည်းသိကုန်ပြီမလို့ Papaက ဒီသတင်းmedia​ပေါ်တက်မသွားချင်ရင် အခုချက်ချင်းပြန်လာပြီး လာ​တောင်းပန်လို့​ပြော​နေတယ် ပြီး​တော့ မင်္ဂလာပွဲကိုလည်းဆက်လုပ်ရမယ်တဲ့ သူ့ကိုငါ​ပြောလို့မရတာ ငါသိတယ် အဲ့တာ​ကြောင့်နင့်ကိုပဲ​ပြောမယ်...နင်တို့ဆက်ဆံ​ရေးက ဘယ်​လောက်မ​ရေရာပြီး အထိအခိုက်များမလဲဆိုတာကို နင်သိမှာပါ အဲ့တာ​ကြောင့် အကျယ်အကျယ်​တွေဖြစ်မကုန်ခင် သူ့ကိုပြန်လွှတ်လိုက်...နင်တို့နှစ်​ယောက်က အ​တွေးလည်းမတူသလို ဘဝကိုအသက်ရှင်​နေတဲ့ပုံ​လည်း မတူဘူး...နင့်​မေ​မေကလည်း နင်တို့လုပ်​နေတာ​တွေကို ရပ်​စေချင်တယ်တဲ့ နင်နာကျင်ရမှာသိ​ပေမဲ့ ဒီ့ထပ်ပိုမခံစားရခင် ရပ်လိုက်ပါ​တော့ ချန်း​ယောလ်...အဲ့ဒီ့အကုသိုလ်အတုံးအခဲကို နင့်လိုမျိုး ငါလည်းချစ်မိသွားတာမလို့ သူ့ကိုကာကွယ်ဖို့ငါလုပ်ရမယ် ချန်း​ယောလ်"

ဟယ်သာရှင်းတမ်းWhere stories live. Discover now