V.

57 6 0
                                    

Když všichni dojedli večeři, Jenner vzal skupinu nahoru, kde si všichni mohli odpočinout

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když všichni dojedli večeři, Jenner vzal skupinu nahoru, kde si všichni mohli odpočinout. Byla to nějaká chvíle, co měl někdo z nich čisté oblečení po příjemný sprše.

"Je tu nahrávací místnost dole v hale, kde si vaše děti můžou hrát. Jen nezapomínáte video hry dobře? Nebo cokoliv, co bere energii." Carl a Sophie přikývli. "To samé platí pokud se sprchujete, jděte lehce na horkou vodu."

"Řekl právě horkou vodu?" zeptal se Glenn s úsměvem na jeho tváři.

"Myslím, že jo." řekla Maya.

"Jo řekl." řekl T-Dog.

///••••\\\

Po příjemný sprše se Maya převlékla do pyžama a šla do nahrávací místnosti. Viděla tam Carol se Sophiou a Carlem.

"Ahoj, máte zábavu?" zeptala se Maya.

"Spousta, ale je čas do postele děti." řekla Carol a tak se Carl a Sophie zvedli. "Víš tohle muže být první noc, kdy bude dobře spát."

"Kdo by si to myslel?" řekla Maya a Carol se usmála, než odešla s dětmi. Maya se šla koukat po nějakých knížkách do poličky, když uslyšela, že se dveře otevřeli, tak se rychle otočila a viděla Daryla.

"Oh, myslel jsem si, že tu nikdo není." řekl Daryl a chtěl odejít, ale Maya ho zastavila.

"Ne to je v pořádku." řekla Maya. Daryl cítil jako by měl odejít, ale nechtěl. Měl rád Mayu. Ona byla vlastně slušný člověk. Byla k němu milá. Její vlasy byli trochu vlhký po sprše, což podle Daryla názoru vypadalo strašně krásně. Neříká, že není hezká, ale vypadala ještě líp.

Daryl kývl a zavřel dveře, než vešel dovnitř. "Všiml jsem si, že nosíš svatební prsten." Maya položila knihu na stůl, když to Daryl řekl a koukla se na něj.

"Joo to-to bylo moji mamky." řekla Maya, než si sedla na gauč vedle Daryla.

"Co se stalo?" zeptal se Daryl a Maya se trochu zašklebila.

"Ztratila jsem mamku hned první den, když to všechno začalo. Vyzvedávala mne ze školy a další věc, kterou vím je, že ji jedli chodci."

"To je mi líto." řekl Daryl.

"To je v pořádku." řekla Maya. "Svým způsobem jsem ráda, že je pryč. Nikdy bych nechtěla, aby žila v takovém světě. Nechtěla bych, aby trpěla jako my."

Maya si povzdechla a koukala se na prsten kolem jejího krku. Daryl se cítil trochu špatně pro Mayu. Přijít o někoho takhle muselo bolet. Jeho bratr byl stále ztracen, ale aspoň byl naživu.

STRANGERS || Daryl Dixon • TWDKde žijí příběhy. Začni objevovat