8.rész

60 3 2
                                    

Amint vissza tértünk a barlangba rögtön azt vesszem észre hogy Barb és  Tim nagyon ügyködnek. Tim a chipen ügyködött. Barb meg  az arc keresővel dolgozott.
- Mire jutottál?- ált Jason a zseni fiú mellé.
- Sikerült de kodolni a memória bankját,  most próbálom ki deríteni honnan jöhetett az aktiváló parancs- nézet fel Tim. Majd rám nézet.
- Most már jól vagy?- kérdezte meg
- Ja, most már meg vagyok- tördeltem az ujjaim. Éreztem ahogy végig néz rajtam,  és meg állapodik a tekintete egy ponton. Szerintem a hátamon lévő gitáron. Ami részéről egyet jelentet azzal hogy kisseb ki lengésekel de tényleg kezdek meg nyugodni. Közelebb mentem a fiúhoz.
- Tim, lehetséges hogy meg nézzem a felbételeket, amik ezzen vannak?- kérdeztem meg. Amivel látszik hogy meg leptem.
- Lenne egy két dolog, csak válaszokat keresnék- magyaráztam meg. Mire el gondolkodott. Lehet mérlegelte hogy jó ötlet e. Rám nézett, és meg adás csillogott a szemében.
- El hoztad a gépedet?- kérdezte. Erre csak bólintottam.
- Igen, fent van a szobámban- erre csak a kezembe nyomott egy pendriveot.
- Köszi- indultam fel a szobámba. Ahogy fel értem már izitottam is a gépem. Ideges voltam, de tudni akartam a válaszokat. Mit csinálhatam akkor? Így végül egész este ezt kuttatam. De a lelkem nem nyugodott. Inkább bűntudatom lett. Ahogy már elég volt az egész meg néztem az időt. Hajnali 4. Erre csak morogtam egyet. Egy részt vasárnap van. Más részt nincs kedvem le feküdni. Így ki nyitottam az ablakom, rá ültem a párkányra és ki logattam a lábaim. Majd rá gyújtottam.
- Mit kéne csinálni hogy azzal is teljen az idő? - gondolkoztam. El gondolkodtam de nem jutottam semmire. Így képeségemel magamhoz hívtam számító gépem. És nem volt jobb dolgom mint a híreket nézegetni. És egy érdekes cikket találtam.

"Hétfőn szabadul az adó könyv fogságából a Mesék királynője"

Ezzen csak kuncogtam.
- A vén lánc dohányos könyvet ki engedik? Ja biztos hogy utána Arkembe végeze. Ez meg ér egy misét,  hamarabb leszek én hős mint hogy őt ne oda vigyék....- és ekkor hasított belém az ötlet. Azur autfit és hírnév váltás. Mire fejen vágtam magam.
- Hát persze, látszik hajnalok hajnalok hajnalán szál meg az iklet- így el kezdtem gondolkodni. Mivel úgy is a nevem Azur boszorkány, az új jellmezem lehetne hasonló a marvel skarlát boszorkány jelmezéhez. Csak persze kék színekben. Végűl el kezdtem. Talán egy órája csinálhatam, a földön ülve vártam. De már nagyon sűrűn kezdtem pislogni, és volt mikor a fejem előre bukott.  Fáradtnak éreztem magam,  a héten először.

---

Furcsa mód az ágyamban keltem. Egy részt azért volt fura mert nem rémlik mikor aludtam el, más részt esküdni mernék hogy a földön ültem. De ahogy fel ültem és nézni kezdtem a padlót ahol úgy rémlett hajnalban ültem,  meg lepődtem. Nem volt ott semmi. Végűl úgy voltam vele nem érdekel. Kikeltem az ágyból majd kerestem valami ruhát magamnak. Mivel lassan 9 óra lesz gondolom a többiek már reggeliztek. Így meg indultam hogy egyek. A maradék kávét meg melegítettem magamnak és raktam bele egy kis tejet. Csináltam egy szendvicset és már le ültem hogy meg is eszem. Mire egy nagy suhanás és eltűnt. Egy másik,  és hallottam hogy csapodnak a konyha szekrény ajtók.  Meg dörzsöltem a szemem , és már emeltem is a bögrét hogy meg iszom a kávém. De egy újabb suhanás és volt nincs. Erre rá ütöttem a pultra.
- Na most már elegem van, bárki fia is legyél véged- fel keltem, a mosogatóba raktam mindent és futni kezdtem. Hát ha megint találkozok a szelővel. Meg is volt,  csak fel lökött. "Ez valami metahuman ".morogtam. és azt vettem észre hogy ez a barlangból fut fel és le, meg minden más irányba. Így le mentem egy sarokból figyeltem. Majd láttam is a gyors alakot ahogy futott. Telekinézisel el kaptam és a lábánál fogva logattam.
- Egy valamit utálok de nagyon, ha el veszik a reggelim- mire Tim rá nézet a vörösre.
- Komolyan?- nézet rá.
- Na tudod hogy a mozgáshoz kell a táp anyag- válaszolja. Amire el engedtem.
- Bószum utól fog érni vörös- húztam egy gonosz mosolyra szám. Tetőztem ezt azzal hogy lángokat ki írtam hogy

" Véged"

Mire Tim hátba veregete.
- Örültem hogy ismertelek Bart- mire a vörös fiú nem tudta hogy most ezt vegye komolyan vagy csak viccelünk.
- Nem szórakozunk,  nálam ez komoly, és fel ért egy had üzenetel hogy a kávémat is el vitted- fordultam sarkon. Végűl vissza mentem a szobámba. És mivel a jelmezemet nem találtam,még a terveket se, úgy voltam vele hogy a kütyüimet fejlesztem tovább. Igen fel merülhet bennetek a kérdés,  minek nekem kütyük? Na hiába van a Neuroelektromos elérés, a Telekinézis, a Tudatbefolyásolás, a Teleport, a Tűz gerjesztés és manifesztáció,és a Vér vírus. De kellenek adu ászok az embernek. Erre van mondjuk a háló vető,  amit igen szintén a Marvel világból szedtem, de na valjuk be elég menő szerkezet amit Peter Parker csinált. És nagyon jól jön ha menekülni kell. Tudom most az is fel merülhet bennetek,  hogy a picsába csinálom ha nem értek a matekhoz? Úgy bassza meg hogy csak ahoz vagyok sík hülye. A fizikából könnyítok, a kémiához megjobban. Program íráshoz van egy alap szintű műveltségem,  és lehet lenne több is ha nem lennék lusta és jobban figyelnék. Igazából a tanáraim szerint lenne eszem,  bár nem lennék zseni mint Tim, de ha hajlandó lennék tanulni jobb is lehetne az átlagom mint  4,25. Hát sulin kívül minden más érdekel. Ahogy szét szedtem kopogtak.
- Igen tessék - szóltam.
- Luna kisasszony,  bátorkodtam be fejezni a jelmezét,  és egy kicsit igazítottam még rajta- jellent meg Alfred. Erre a mondatra fel ugrottam és rögtön a hozott ruhát kezdtem nézni. Tökéletes volt, és még kaptam hozzá egy olyan maszkot mint ami Damiennek van,  de persze ez is kék volt.
- Köszönöm- öleltem meg az inast.
- Ez csak természetes- válaszolta. " Kinek mi" válaszoltam magamban. Ahogy ki ment egy kis vacilálás után fel vettem az új ruhám. Egy álmom valósult ezzel meg. Miútán ki csodáltam magam vissza vettem az eredeti ruhám és folytatam a munkám. De egy idő után liba bőrös lettem. Így végül fel néztem és négy  pár csodálkozó szem figyelt rám az ajtó résen. Tim,Bart, Damien és Jason figyeltek engem.
- Úgy néztek mint ha nem láttatok volna még fehér nőt,  marha idegesítő 'ám- mutatam a négy fiúra.
- Egyáltalán mit figyeltek ennyire? - kérdeztem
-Drake intett le minket hogy maradjuk csendben, és próbáltuk meg érteni mi olyan érdekes. - válaszolta meg Damien.
- Azt hittem káprázik a szemem, ön ként robotika feladatot sem csinál Luna,  nem hogy programozon- válaszolta meg nekik barátom.
- Aha, és egyébként mit szeretnétek?- tettem fel egy újabb kérdést .
- Alfred küldött hogy keresünk meg Timéket és szóljunk neked hogy ebéd - válaszolt Jason. Mire kordult is a gondolattól a  gyomrom .
- Akkor menyünk,  mert én már éhen halok.  Főleg hogy valaki le nyúlta a reggelim- néztem csúnyán a vörös szélvészre.

 Azur boszorkány: Múlt, Emlékek És Egy Szebb Jövő Reményeحيث تعيش القصص. اكتشف الآن