Bakugou'dan
Normal sıradan bi gün. Dışarda dolaşıyordum. Yurt fazla sıkmaya başlamıştı. Özellikle gözümün önünde yarım piç ve inek Deku'nun flörtleşmesi midemi bulandırıyorlar.
İkiside umrumda değil, ne yapacaklarsa odalarında da yapabilirler. Gözümüze sokmalarına gerek yok. "Midorriya saçın çok yumuşak". "Sağol Todoroki-kun!". Aman ne hoş götüm.
Düşüncelerime o kadar çok dalmışımki, bana doğru hızla gelen kızı görmedim.
Kız bana hızla çarpıp yere düştü.
Benimde elimde olan kahve üzerime döküldü neyse ki sıcak değildi.
Sinirle kıza dönüp.
"Oi önüne baksana" dedim çok telaşlıydı.
Bir anda telaşı iki katına çıktı."Ö-özür dilerim efendim çok, çok özür dilerim."
Kıza ters bir bakış attım tam birşey diyeceğim zamanda kız çoktan koşup giymişti."Tch"
Yaklaşık 10 dakika geçti .
Kendimi çok tuhaf hissediyordum. Midem bulanıyor.
Ama hafifti buna dayana bilirim. Yurda döner ilaç içerim olur biter.Ve yine biri bana çaptı çarpan kişi 9veya 10 yaşında veletin tekiydi.
Bana hayran hayran bakıp.
"Senin kulakların gerçek mii?"İ
çimden "bu çocuk aptal mı daha önce hiç kulak görmedi mi?" diye geçirdim.
Bu söylediklerimin içimde kalmasını sevmem."Oi ne, kulak hiç görmedin mi"
Çocuk ona kötü bakışlarımı siklemeyip elini havaya doğru kaldırıp.
"Ama kulakların çoook tatlı"
Bu çocuk cidden sorunlu. Bu velet yüzünden yurda son giriş saatini kaçıracağım.
"Bana bak velet seninle uğraşamam"
Çocuğu hafif itirip yürümeye devam ettim. Yolda bir cam saçımı düzeltmek için bakma gereksiniminde bulundum.
Her zamanki gibi harikayım. Sarı saç kırmızı göz. Köpek kulağı ve-
Derken fark ettim.KÖPEK KULAĞI MI?!
kulaklarım bildiğin it kulağıydı. İlk başta anlamadım sonra bana çarpan kız aklıma geldi.
Arkamı döndüm ve fark ettim.
"Siktir bu da ne lan?!"
Lan buda it kuyruğu ben yapıcam bu halde yurda dönemem ama geç oldu başka çarem yok.
Hay sikeyim bir günüm normal geçmiyor.
Şimdi ne yapıcağım yurtta.?
Olanları nasıl açıklıyacağım?
Of ofBu düşüncelerle yurda doğru yürümeye başladım
***
"Aww bakugou bebeğim çok tatlı olmuşsun"
Mina hem yanağımı sıkıp hemde kulağımı okşuyordu.
Elini sertçe itirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dog Bakugou [bkdk]
Teen FictionBir özgünlük tarafından vurulan Bakugou, en sevdiği hayvana yani köpeğe dönüşüyor . Çoğu zaman bir köpek gibi davranıyor. Ehe aslında tamamen köpek sayılmaz yavru köpek gibi. İnsanların yüzünü yalamayı seviyor. ah pardon sadece izuku adlı küçük br...