~5~

1.9K 183 49
                                    

~izuku'dan~

Kacchan ile uğraşmak cidden sandığımdan daha zor çıktı. Bütün gün yordu beni ayriyeten enerjisi hiç bitmiyor ordan oraya atlıyor.
Sonunda enerjisi tükenmiş olucak ki sonunda uyudu yani yaklasık 10 dakika uyudu şuan hala uyuyor umarım çabuk uyanmaz.

Sıkıldığım için bilgisayarı açtı ve Todoroki-kun'u görüntülü aradım aslında yan odada. Ama böyle konuşmak daha eğlenceli. Aramayı açınca konuşmaya başladık.

Bilgisayardan todoroki-kun ile konuşuyordum ki kacchan kıpırdanmaya başladı uyanmissa benziyor.

"Kacchan uyandın mı"

Yanıma gelip kafasını bana sürttü her hali tatlı olabilir mi?

"Bakugou-kun ile uğraşmak zor değil mi?"

Bunu duyunca sanki kacchan sanki sinirlendi.

"Hayır olmuyor aksine eğleniyorum"

Kacchan bilgisayara doğru yaklaştı

"Ne bilim bakugou-kun pek sakin biri değil her an sana saldırabilir biliyorsun"

Kacchan bunu duyunca bilgisayara masadan itti yere düştü kırılması masa alçak olduğu için ama kabloları çıktığı için kapandı.

"KACCHAN NE YAPTIN!?"

"mhm"

Üstüme çıktı - bilgisayar masasının yani dizinin-

"Ugh kacchan böyle yapmaya devam edersen sana kızamam"

Yüzümü yalamaya başladı bende gülmeye

"K-kacchan d-dur AHAHAHA"

Kacchan durmuyordu

Sonunda durdu fazla enerji kullanmış olucaki gözleri kapanıyordu e tabi sadece 10 dakika yattın.

"Kacchan hadi yatağa"

Yatağa yattı bende yanına yattım bana yaklaşıp kafasını benim göğsüme koyup uyudu . Benimde uykum vardı bende gözlerimi kapattım bir süre sonra uyumuştum.

***

Kapı sesi ile uyandım kacchan hâlâ uyuyordu.
Kapıyı açtım gelen kişi todoroki-kun'du

"Todoroki-kun birşey mi oldu?"

Todoroki-kun elinde biraç test kitabı ile beraber di.

"Midoriya bir konuda yardıma ihtiyacım var gelirmisin"

"Oh tabiki"

Kacchan in üstünü örtüp odadan çıktım.

Yaklaşık bir saat todoroki-kun ile beraberdim . Bir soru var di baya zordu açıkçası onun cevabını bulmaya çalıştık ardından bir kahve içtik. Eğlenceliydi.

Sonunda odama çıkmaya karar verdim . Kapını önünde uluma (köpek ağlaması benzeri birşey)
Gibi garip sesler duydum .
Ses kacchan a ait.

Kapıyı açtım

"Hey kacchan iyi misin"

kapıyı açar açmaz kacchan üzerime atladı.

"Aaah sen benim için mi üzüldün"

Onu kucağıma alıp yatağa koydum

"Tamam tamam bak ben burdayım"

Kacchan yüzümü yalamaya başladı artık buna alıştım saten

Onun saçını okşadım ve onunla oyun oynadım. Bir köpek gibi ne istersem yapıyor.
Sanki bir şeylerden korkuyormuş gibiydi. Bu hali cidden çok tatlı.

~~~

Uyandığımda kacchan kucağımda uyuyordu onu uyandırmadan kalktım ortak salona indim. Çoğu kişi ordaydi.

Mina, tsu ve uraraka konuşuyor

Krishima , denki ve sero'da oyun oynuyorlardı

Geri kalanları odalarındalar dı.

Krishima ların yanına gittim.

"Selam çocuklar"

"Selam midobro"
Bunu diyen krishimaydı
Onlarla biraz konuştuktan sonra yukardan kırılma sesi geldi hepimiz birbirimize bakıp yukarı çıktık.

Kacchan yerdeydi oturuyordu kafası ise kanıyordu. Ama hiçbir şey yok muş gibi etrafa bakıyordu.
"BAKUBRO SEN İYİ MİSİN KAFAN!"

ardından arkadan bir ses geldi.

"Katsuki neden bu halde!?"

Aizawa sensei gelince ufak çaplı bir kalp krizi.

Kafasındaki kanı görünce bizim gibi panik yaptı.

"ONU BENİM ODAMA GÖTÜRÜN ŞİFACİ KIZI BULACAĞIM!"

Kacchan ı kucağıma alıp hızla aizawa sensein odasına gittim. Biz içeru girdikten bir kaç dakika sonra sensei ve şifacı kız geldi.

"Siz odadan çıkın ben ilgilenirim."

Dışarı çıkıp kapının önünde bekledim. Taki onlar çıkana kadar.

Onlar çıkınca içime bir su serpildi. Kacchan iyiydi sadece dinlenmesi ve uyuması gerekiyormuş . Kacchan a istediğin den daha fazla ilgi vereceğim. Böylelikle bir daha asla yaralanmaz.

Bu kadar.

Dog Bakugou [bkdk]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin