Ve ve ve KİTAP 10 BİN OKUMA OLMUŞ HERKESE COK TEŞEKKÜR EDERİM SEVİYORUM SİZİ .
EVET bu kitabı unuttum sanmayın diye yeni bölüm atıyorum dırıririri
Her neyse zaten bu kitaba devam edecektim ama öbür kitabın okunmasına daha fazla olmasını istiyordum çünkü öbürüne daha çok özendim.
Yani kafamı yastığa koydum gerçekten uykum var biraz uyusam iyi olur.
***Bu olaydan 1 hafta geçti
Deku ile daha iyi anlaşiyoruz
Artık batırmadan konuşabiliyoruz.Ve bugün bu gün ona onu sevdiğimi söyleyeceğim.
Umarım terslemez . Çünkü daha yönelimi bile bilmezken onun sevdiğimi söyleyeceğim bu çok tuhaf.
Her ne sikimse şimdi gideceğim ve deku'ya onu sevdiğimi söyleyeceğim sonuçlar umurumda bile değil önemli olan içinde kalmaması yoksa patlayacağım.Bu dediklerim beni bile gaza getirirken tam gazla odadan çıktım hemen yan odaya yani Deku'nun odasına doğru ilerledim.
Kapıya sert yumruklar geçirdim.
"Oi lanet deku şu siktiğimin kapısını aç"
Kapı açıldı deku şaşkın bir şekilde bana bakıyordu.
"Evet kacchan bir sorun mu var?"
Bak sen böyle tatlı davranırsan seni sikerim ciddi ciddi sikerim bak.
Giydiği şeye bak ya ,çok kısa neredeyse gözükmeyecek ve neredeyse dizilerini aşan bir tişört.
Tamam katsuki şimdi sakin ol onu burda sikemezsin belki sonra
"Kacchan?"
Uzun süre cevap vermemiş olacağım ki deku bana seslendi.
"Ha şey ben şey diyecektim."
Deku bu halime gülerken ben ise kendimi onun üstüne atlamamak için zor tutuyordum.
"Evet kacchan dinliyorum seni"
"Ha ben şey yani Katsuki olan ben"
"Evet kacchan sen?"
Bana meraklı gözlerle bakarken ben ise kelimeleri toparlamaya çalışıyordum.
Niye bütün kelimeler farklı yerlerdeler hepsini toparlamak çok zor.
Bir şey demek için ağzımı aralıyordum ama ağzına hiçbir şey çıkmıyordu. Çıkamıyordu. çünkü neler diyeceğimi bilmiyorum sonuçta yıllardır zorbalık yaptığın birine seni seviyorum diyecektim.
Derin bir nefes aldım ve deku ya ciddi bakışlar ile bakmaya başladım.
Çünkü o incitte olduğunu anlamış olacak ki bir anda dikleşti.
"Deku bak diyeceğim şey seni mideni bulandırabilir, sevindirebilir veya sinirlendirebilir pek bilmiyorum ama sadece içimi tutmak istemediğim için söylüyorum senden bir karşılık beklemiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dog Bakugou [bkdk]
Teen FictionBir özgünlük tarafından vurulan Bakugou, en sevdiği hayvana yani köpeğe dönüşüyor . Çoğu zaman bir köpek gibi davranıyor. Ehe aslında tamamen köpek sayılmaz yavru köpek gibi. İnsanların yüzünü yalamayı seviyor. ah pardon sadece izuku adlı küçük br...