Deku'dan
Bugün okula erken geldim.
Kahramanlar hakkında not almaya başladım bir süre sonra kacchan'ı fark ettim . Ayakta sanırım biryere dalmıştı. Ve hala kulakları ve kuyruğu vardı hala yarı köpek ama bu hali ile çok tatlıı"Kacchan"
"Huh ha"
Bu hali ile çok tatlı hemde fazla tatlı.
Hafifçe kıkırdadım
"Kacchan daldın birşey mi oldu"
"Tch-seni ilgilendirmez deku"
Bunu demesiyle biraz yüzüm astı. Neden böyle yapıyor ki onun ile konuşmak için çok çabalıyorum . Belli etmesemde bana her bağırışında kalbim kırılıyor .
Yavaş yavaş sınıf doluyordu
Uraraka-san yanıma geldi"Günaydın deku-kun"
Ona karşılık verip gülümsedim ve krishima geldi kacchan'nın yanına gitti.
"Bakubro naber?"
"Tch-normal"
Ama ben sorsaydım beni terserdin değil mi benden neden bu kadar nefret ediyorsun bu beni gerçekten üzüyor kacchan.
Konuşmaları sonunda bitti.
Yani kıskandığımda değil sadece ben onun için 13 yıl uğrasmama rağmen o bneden nefret ediyor ama krishima sadece 1 yılda arkadaşı oldu. Benim ondan ne eksiğim varKırmızı saç?
Kırmızı göz?
Sivri dişler?Ahg kimi kandırıyorum ben her zaman yetersizim.
Beni düşüncelerimden ayıran şey aizawa sensei gelmesiydi."Oturun çocuklar . Yoklama alacağım sesiz olun"
"Krishima"
"Burda"
"Mina"
"Burda"
"Uraraka"
"Burda"
"İzuku"
"Burda"
"Katsuki"
"Burda"
"KATSUKİ"
"NE OLDU NİYE BAĞRİYORSUN"
Aizawa sensie ile kacchan bildiğin kavga ediyordu
"Katsuki senin kulakların ve k-"
"HAY SİKEYİM BİR SİKİK ÖZGÜNLÜK İŞTE GEÇİP GEÇMİTECEĞİ BELLİ DEĞİL."
Kacchan bunu dedikten sonra sınıf biran sessizliğe büründü sonra derse geçtik
Ders sonunda bitti sıkılmıştım ve acıktım herkes öğle yemeği için aşağı indim bende todoroki-kun, uraraka-san ve iida-kun ile 4 kişilik bir masaya oturduk .
Yemeğimi yiyordum bir süre sonra izlendiğim hissine kapıldım.
Arkamı döndüğümde bir çift kırmızı göz ile karşılaştım. Kacchan bana bakıyordu ona el salladığımda takmayıp önüne döndü evet yine kırılan ben oldum.Gün böyle hızla geçti gece olmuştu herkes ortak salonda buluşmuş oyun oynuyordu ben ise kendimi iyi hissedmediğim için odamda yatıyordum. Gerçektende iyi değildim sanırım yediğim birşey dokundu midem bulanıyor. Yüksek ihtimalle çorbayı üzerinde tarçın vardı ve benim tarçına alerjim var.
Birden kapı çaldı kapıyı açmaya gittiğimde kacchan ile karşılaştım o kırmızının en güzel tonuna sahip gözleri ile bana bakıyordu.
"Efendim kacchan?"
"Aşağidakiler seni sikimsonik bi oyuna çağırıyor"
Bu çok tatlı beni çağırmak için gelmiş gitmek çok isterdim ama gerçekten de kötü durumdayım.
"Gelmek isterdim kacchan ama kendimi iyi hissedmiyorum"
"Ha? ne oldu?"
"Sanırım yediğim birşey dokundu midem bulanıyor"
Bunu dememle kacchan'ın üstüme yürümesi bir oldu.
"H-ha kacchan?"
"Kıpırdama deku!"
Kolumdan tutup beni durdurdu. Elini alnıma koydu . Heycandan ölmek üzereyim. Çok yakın
"Ateşin var seni lanet inek"
"A-ateşim?"
"Yatağına yat ateş düşürücü ve çorba getiricem sakin kımildama"
"Kacchan gerek yo-"
Cümlemi bitirmeden odamın anahtarını alıp çıktı.
Şuan rüyada falan miyim
Çok mutluyum kacchan benim ile ilgileniyor
HarikaBölüm kısaydı yeni fark ettim.
GÜNÜN FOTOLAR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dog Bakugou [bkdk]
Подростковая литератураBir özgünlük tarafından vurulan Bakugou, en sevdiği hayvana yani köpeğe dönüşüyor . Çoğu zaman bir köpek gibi davranıyor. Ehe aslında tamamen köpek sayılmaz yavru köpek gibi. İnsanların yüzünü yalamayı seviyor. ah pardon sadece izuku adlı küçük br...