Bugün günlerden ne bilmiyorum. Tek yaptığım kalkıp çalışmaya gitmek, eve gelmek ve uyumak. Hayatımdaki çoğu algımı ve hissiyatımı yitirdim. Çevremdeki insanlar bile benimle konuşmaz oldular. Tuhaf ve acıyan bakışların merkezinde hep ben varım. Bu canımı çok acıtıyor... O Bakışlar... Kızgın demirlerin göğsüme saplandığını hissettiriyor. Sizin o günkü bakışlarınızla aynılar neredeyse. Bana sizi hatırlatıyor baktığım her köşe. Yüzleriniz aklımdan bir kere bile olsun çıkmıyor. Fakat isimleriniz... Silikleşiyor hepsi. Senin adını dahi hatırlayamıyorum. Kimdin sen? Tek bildiğim çok güzel olduğundu. Güneş sarısı saçların ve kehribar gözlerin... Hele güldüğünde aydınlanan o bembeyaz yüzün. Ay yüzlüm... Duygularına asla karşılık veremedim üzgünüm. Fakat aşk denen kirli duyguyla kirletmek istemedim bizi. Sen benim en değerli dostumdun. Benim gibi karanlığın evlat edindiği bir adam için fazla aydınlıktın. Arkadaş grubumuzda bile herkes sana hastaydı. Gerçi tek kız sendin ama... Dördümüz çok güzeldik. Sonra siz bana sırtınızı döndünüz. Benim hakkımda yayınlanan o gazetedeki haberi hatırlıyorum hala... Mide bulantım hala geçmiyor o haber zihnime doldukça... Öyle bir suçla suçlamanız beni... Herkes gibi bana o suçluymuşum bakışlarından atmanız... Kafamı duvarlara vuruyorum. Fakat geçmiyor o anılar. İsimleriniz, adresleriniz her bilginiz... Hepsi siliniyor fakat öfkeniz, nefretiniz, kininiz... Beni hiç dinlemediniz... Hapse attırdınız. Fakat çıktım. Bambaşka bir ülkede yeni bir hayata başladım. Buna hayat denebilirse tabi... Zar zor kiraladığım evimde fare dostlarımla kuru ekmek kemiriyorum. Ama eminim ki siz lüks villanızda hizmetçilerinizle oturuyorsunuz. Hepiniz zengindiniz. Hepimiz zengindik. Fakat sadece ben acı çekiyorum şimdi. Kullandığınız o mücevherler, paralar ve şaşalı eşyalar... Sorarım size hakkınız var mı bu hayatı yaşamakta? Aptal olmak nasıl bir duygu onu bile bilmiyorsunuz siz, eminim. Fakat ben biliyorum. Sizinle dost olmak benim en büyük aptallığımdı. Sizi sevmek benim en büyük aptallığımda... Umarım siz de ne kadar büyük bir aptal olduğunuzu görebilirsiniz. O zaman geldiğinde sizi soğuk toprağın altından selamlıyor olacağım.
Sevgilerle
-Lassitude
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lassitude
General Fiction"Biliyor musun, kimseden bu kadar nefret etmemiştim. Kendimden ettiğim kadar..."