Bölüm 5 Neden Olmasın?

45 4 17
                                    

Elif'in Bakış Açısından
Sonunda uyanmıştım. Saate baktım, sabah 6? ÇOK ERKEN! Ama canım uyumak istemiyor. O zaman yapıcak birşeyler bulmam lazım.

Önce Kiya'ya baktım, hala uyuyordu. Muhtemelen yakında uyanırdı. Umursamadım, hemen etrafı karıştırmaya başladım. Bir tane defter buldum. Hemen deftere çizimler yapmaya başladım.

Yaklaşık 30 dakikadır çizim yapıyordum. Kiya sonunda uyanmıştı. Hemen konuştu;

-Ooo bakıyorumda dün laf ettiğin uyku sorununu düzeltmişsin...

-O gün hiç yaşanmadı, bilinmedi, duyulmadı.

-Taman, tamam.

Kiya'ya başka bir defter ve kalem verdim, o da hemen çizmeye başladık. O sırada sohbet ettik;

-Kiya, bence şu yaramazlığı yapalım.

-Hangisini?

-Şu oda ile alakalı olan.

-Neden?

-Neden olmasın.

-Tamam, ama nasıl.

-En önemli malzemeyi alacağız, ardından istideğimizi yapacağız...

-Tamam, ama ship yok.

-Yaa...

-Hatırlarsan şu Ink bebeğini alırken ölüyodun.

-Tamam, nasıl istersen öyle olsun...

Kiya ile çizmeye devam ettik. Birbirimizin çizimine bakıp gülüyorduk. Şimdi kahvaltıyı bizim mi hazırlamamız gerekiyordu?

-Kiya, kahvaltıyı kim hazırlıcak?

-Biz...

-EKMEĞİ SEN ALIRSIN!

-Ne alaka...

-Pardon alışkanlık olmuş.

Resimlerimiz bittikten sonra aşağı indik. Ben masayı hazırlarken Kiya yemeği yapmaya başlamış bile. Yaklaşık 1 saat sonra kahvaltı hazırdı. Saat 10?! Çok fazla çizim yapmışız galiba...

Yine uyandırma faslına geçmiştik. Bu sefer Dream'i ben uyandırmak istiyordum. Ama eminde değilim. Tamam Elif alt tarafı Dream'i uyandıracaksın. Kiya'ya söylerken sıkıntı yok, ama nasıl uyandıracağım?

-Kiya, Dream'i ben uyandırsam?

-Bana uyar.

-Isırmıyor dimi?

-Yok sadece laf ediyor, Ink ısırıyormu?

-Hayır, ama her an yapabilir.

-Ben ısıranı bir tek Horror zannediyodum.

-Ben de.

Dream'in odasına doğru gittim. Nasıl uyandırsam acaba? Kafasına bişey atsam? Ya da bir şey olmuş gibi onu kandırarak? 1. Yol daha mantıklı... çünkü 2. Yolun sonunu tahmin edemiyorum.

Dream'in odasındaydım, hemen masada fırlatıcak bişey aradım. BULDUM! Bir kitap! Umarım okunmuştur çünkü kitabın sonu kötü olabilir...

Hemen kitabı Dream'e fırlattım. Çok kalın değildi zaten. AMA KİTABI TUTTU! VE UYUMAYA DEVAM ETTİ! Ama neden ya :( bana 2. Yolu zorla yaptırmak zorundamısınız? Tamam, helvamda fıstıkta olsun lütfen.

Hemen odamızdan kırmızı boya aldım ve geri döndüm. Yüzüme yaralar çizmeye başladım, gayet gerçekçiydi. Uyuyan Ayı Dream'in yanına gittim ve onu sallayıp konuşmaya başladım;

Undertale AE evren kankalarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin