Radyo sesi gelir ;
~Kuzey'e ilerleyen tropik fırtına Gini,Koreye ulaşırken ülke çapında bir tayfun uyarısı yapıldı. Özellikle Gyeunggi bölgesinde saatte 30 ila 40 mm civarında şiddetli yağış ve kuvvetli rüzgar ile birlikte ciddi hasara yol açması bekleniyor. Fırtınanın etkisini azaltmak için gerekli tedbirleri alın lütfen. ~
Binaya girerler.
- Burada kimse yok sanırım.
-Niye ki?
>Burada otururken yazmaya başladığım bir romandı bu.
Evet.
Buraya gelinceye kadar yaşadığım dünyanın cehennem olduğunu düşünürdüm,buranın değil.
Ama...
Asıl cehennem burasıymış.
Yabancıların üretiği korkunç bir cehennem.
303 numaralı odaya girerler
Bilgisayara bakar, ekranda bir yazı gelir.
SENİ BEKLİYORDUM.
Top sektirme sesi gelir. Sessizce kapıyı kapatıp dışarıdaki şeyden saklanmaya çalışır. O şey diğer odalara bakarken yatağın üzerine duran telefon yere düşer.Ve bu çıkan sese o gelir. Kapının alt kısmında gölgesi görünür. Biraz zaman geçince o şey onu odanın dışarısına fırlatır ve kapı kırılır. O şey baygın yatan adamı sürüklemeye başlar yerlerde kan izleri gözükür.
>Burası bir cehennemdi.
>Yabancılar tarafından yapılan korkunç bir şey.
> Nasıl buraya geldim?
> Neyi yanlış yaptım?
O sırada üst kata doğru sürüklenir adam. En sonunda durduklarında o şey kafasına balyoz ile vurur.
STRANGER FROM HELL'E HOŞGELDİNİZ.
YANİ BIR NEVİ CENNET KONUTLATINA HOŞ GELDİNİZ.
Yönetmen-Lee Chang Hee
Senarist - Jung Yi Do
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STRANGER FROM HELL
Mystery / ThrillerStranger from hell 'e hoş geldiniz ya da Cennet Konutlarına hoş geldiniz... Kore draması olan Stranger from hell adlı dizinin konusudur. Dizi 10 bölümden oluşmaktadır. dental bracelet