(Gerçek olaydan alıntıdır)
Yine bir Temmuz ayı pazar gecesiydi. Her gün maraton ve sıkıcı geçiyordu. Biraz olsun eğlenmek ve vakit geçirmek için arkadaşım Ebru'yu aradım ve eve davet ettim. Birlikte korku filmi izlemeye karar verdik. Filmdeki cin çağırma sahnesine oldukça güldük ve dalga geçmek için Ebru'yla mutfaktan bir fincan alıp filmdeki ritüelin aynılarını uyguladık. Tahmin ettiğimiz gibi hiçbir şey olmadı. Ebru'yla gülüp geçiştirdik daha sonra Ebru'yu evine yolculadım. Ertesi gün okul olmadığından mütevelli Ebru evine dönerken saat gece 1'e geliyordu. amma eğlenmiş ve yorulmuştum. Gece günlük cilt bakımlarımı yapmak için lavobaya gittim, tam yüzümü köpürtmüş durularken bir anda lavobanın ışığı sönüp tekrar açıldı bu olay peşpeşe 3 defa daha yaşandıktan sonra ben ne olduğunu anlayamadım ama şartellerde bir sorun olduğunu düşündüm. Yatmak için odama girdim, yatağa yerleştikten sonra anında daldım fakat Uyuduğum sırada yüzümde hissettiğim bir nefesle uyanmam bir oldu. Karşımda bir silüet görüyordum gözlerimi ne kadar kapayıp açsamda karşımdaki karartı gitmiyordu.
AŞKOLAR BU BÖLÜM BU KADARDI BEĞENMEYİ UNUTMAYIN YORUM VE FİKİRLERİNİZİ BELİRTİRSENİZ ÇOK MUTLU OLURUM. ,💕
GELİYOR GELMEKTE OLAN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Cin Sevdim +18
Romance"insan-cin ilişkisi uygun değildir. dönün kendi aleminize..."