Bırak diye bağırıyordum ama beni dinlemiyor hatta boğazımı daha sert sıkıyordu.Korkuyordum...Ben şuan ne yaşıyordum sahiden? Bütün bunların anlamı neydi? Ben düşüncelerime dalmışken Zellenbur yüzünü yüzüme yakınlaştırmıştı nefesini dudaklarımda hissedebiliyordum. tekrardan konuşmaya başladı "Beni sen çağırdın.Sen benim kaderimsin,Efsun..."
yüzüne aval aval bakıyordum.Sessizliğimden fırsat bilip göz kırparak "Cinler aşık olduğunda vazgeçmezler güzelim sakın unutma."
Sonunda şaşkınlığımdan kurtulup bi anda "SEN CİN MİSİN!?" diye sordum. gülerek bana " Evet ben cinlerin en kinci, kıskanç ve acımasız olan Cuhenna kabilesinden Zellenbur"
Tamam. emin olmuştum artık. Cinler gerçekti ve bir tanesi tam karşımdaydı. Zellenbur bir anda kayboldu sanki toz olup uçmuştu. Ben göz yaşlarıyla internetti bu durumu araştırdım. Evet. cinler insanlara aşık olabiliyordu, peki ya Zellenbur bana aşık mıydı? gece hiç uyumadım saat 3'e gelirken mutfaktan sesler duymaya başladım, o muydu? yatağımdan kalkmadım seslerin kesilmesi için kafamı dizlerimin arasına alıp ağlamaya başladım, ağlarken bir el kafamı dokundu bu Zellenburdu beni kendine çekip göğüsüne yasladı sanki insan gibiydi.. kafamı yukarı doğru Zellenbur'un yüzüne cevirdim keskin çene hatları, derin siyah gözleri ve sivri boynuzları vardı. Beni saran kolları güçlü ve sertti. Karşımdaki insana benziyor aynı zamanda çok farklı duruyordu. Bana dönerek "Bir daha sakın ağlama" dedi. "Benden korkma sen benim karım olucaksın" dedi. Ben kendimi geri çektim "Hayır!" diye bağırdım "istemiyorum!" Zellenbur gülerek "Sana fikrini sormadım, bunu sen istedin kabilem seni mahveder, sen benim kaderimsin" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Cin Sevdim +18
Romansa"insan-cin ilişkisi uygun değildir. dönün kendi aleminize..."