●Hyunjin pov
Neměl.jsem.slov. Felix převlečen za ženu mých snů, v celku pohoršující, ale ok.
,,Není ti zvykem se představit mládenče?" Promluvila Felza po krátké pouze, co jsem na ní zíral.
Tak to okořeníme hej.
,,Mé jméno jest Hyunjin ze země Chowa Chowa. Je mi ctí Felzo.",,Vítej, vítej. Přišel jsi vcelku předčasně na můj korunovační ples.
.
Po pár hodinách
.Korunovace skončila, takže jdem s Felzou zapařit do paláce. Doufám, že aspoň Anna bude fešanda.
Vkročil jsem do hlavního sálu, kde už byl tanec v plném proudu. Stoli plné jidla a alkoholu, jako ve správné Disneyovské pohádce. Chvíli jsem chálkoval u občerstvení a užíval si dobré atmosfery, když v tim se sálem rozezněla hádka. Felza se hádala s ... Chanem?
Prodral jsem se davem, abych *hluboký nádech* prozkoumal tuto situaci. Felza se hádala s chanem, který měl svůj edo she ranovským účes...
,,Channo nemůžeš si vzít někoho, koho jsi dnes potkala!!" Řekla frustrovaně Felza. ,,Ale ano můžeš! Můžeš, když je to práva láska." po svém výkonu, jako z kdrama se Chana zavěsila za Hanse, který je ke mě bohužel otočen zády. (Ale je nižší než hyunjin čekal)
"Královno Felzo, musíte pochopit, že to co mezi sebou s Chanou máme je výjimečné. Proto Vás já princ Bartholomew žádám o požehnání." Řekl Hans...Bartholomew? S Changbinovým hlasem... aha :)).
,,Je mi to moc líto, ale mé požehnání nedostanete." Na to se Felza otočila a pomalým krokem začala odcházet.
Ale já věděl, co se stane. Ten film jsem viděl B)
Channa se za Felzou rozběhla a chytla ji prudce za ruku a strhla její rukavici. Jak nečekanééé
,,Vrať mi tu rukavici!
,,Ne proč jsi taková??! Co ti pořád vadí??" Křikla Chana.
Felza byla, jak nečekaně, v šoku a rozrušena. Takže zaledovala své okolí a vydala se na útěk.
------------------------------------------
Eeey Mcarena! Podle mého názoru...úplně chef's kissu. A ne ani chan neni žena jen prozatím má ženský rod z jinova pohledu.
ČTEŠ
Ledoví Čmarifuci [Hyunlix, Minsung, 2Chan, Jeongmin]
Fanfiction• n e m á m s l o v • toto je možná velký omyl Původně oneshot , ale nemám na to milánci moji, tato fanfikce vznikla náhodně a slibuju, jak je bůh nade mnou, že jsem vážně nic nebrala (ani kamaradka, která semnou tento originální kousek píše\jestli...