3. cesta, hledání a shledání

150 14 5
                                    

Channa pov

,,Felzo stůj, stůj! Felzo počkej! Počkej přeci!" křičel jsem za Felzou zatímco si ledoval cestu přes jezero. Chtěl jsem za ním vyběhnout na led, ale Hans mě zastavil spolu s Felziným chábrem Hujinem nebo jak se to jmenoval.
,,Musím za ním okamžitě vyrazit...připravte mi koně!" křikl jsem.
,,Ne Chane, je to moc nebezpečné. Zůstaň, pojedu já." navrhla moje pravá a jediná láska Hans. ,,Ty tomu nerozumíš, musím jet já, to já to způsobil. Vzal jsem mu rukavici a prostě arghgs...postarej se o Arendel  dokud se nevrátím" polibil jsem ho na rozloučenou a nasedl na svého koně. Vyrazil jsem a po nějaké době měl Arendel daleko za zády.

hyunjin pov

Chana...Chan? Chan to prostě leavnul. Tak ho v tom nenechám samotného, když je Hans taková bich.
,,Neboj Hansi pojedu za ním a dohlédnu, aby se za tebou vrátil. Už ti vidím na očích,jak ti chybí. " Se vsadim, že doufáš, že se nevrátí, co ty cucáku jeden.
,,Pro Vás Bartholomew. Hans mi může říkat jen Chan." Procedil mezi zuby, ale neodporoval mému odjezdu. Tak teoreticky jsem nástupce, když jsem teoreticky Felzin "muž".
,,Oki chálka ne Hansíku. Se nám tady o to hezky postarej nu......KONĚ!" Křikl jsem po chvíli a Hansík si málem ukák lol.
.
Tak jsem tedy vyrazil za Chanem do kruté zimy. Po pár hodinách jsem dojel k řece a našel Chana v jeho sexy róbě, prakticky obalené v ledu. ,,Zdravím tě sličná pano?" Vyznělo to spíše, jako otázka. ,,Nechceš odvézt do supr baru se saunou? Se ti pak určitě půjde líp yk." Řekl jsem velice elegantně.
Chvíli na mě koukal velice nesouhlasným pohledem. ,,Je ti zima děvče? Tu chodí vlci a medvědi po nocích. Hledaj Karkulku a ty vypadáš  jak její krásná sestra." Nakonec souhlasil. Však tu nechtěl umřít, že.

-----------------------------------------------
Let's go🤪 však ronim slzy z toho poetického díla

Ledoví Čmarifuci [Hyunlix, Minsung, 2Chan, Jeongmin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat