1. Když jsem ji viděl...

346 22 2
                                    

●Felix pov

Dneska jsem po tréninku přemluvil Hyunjina, aby se semnou podíval na film...přesněji na Ledové království. No co, je to můj comfort film.

Jin se zrovna vrátil ze sprchy a sedl si na gauč, vedle mě. Já jsem už měl všechno připravené, film, deky, popcorn a zhasnul jsem světla. Hyunjinovi už teď padala hlava, jestli usne během filmu tak si to s ním ještě vyřídím. Zmáčkl jsem tlačítko start a film začal.

●Hyunjin pov

Felix zapnul ten "skvost". Já už v polovině úvodní znělky věděl, že to nedám, a už vůbec ne po dnešním tréninku (který jentak mimochodem měl i Felix, vůbec nevím kde bere tu energii).

Začala teprve první písnička Ledové srdce a mě se už klíží oči, padá mi hlava a prakticky vzato nevnímám. Vážně jsem se snažil, abych udělal Liximu radost, ale i tak to přišlo...tma a ticho. Jako bych byl mrtví, ale nejsem, pouze spím. A toto uvědomění mi dovoluje mít lucidní sen, bude se dít, cokoli si budu přát. Když už jsme u toho Frozen tak proč by ne.

Temnotu během chvíle nahradili úžasné barvy a já stál uprostřed náměstí v Arendelu. Poté, co jsem se rozhodl být hlavní postavou a tedy panovníkem Arendelu a čmarifuk se sněhem jsem se vydal do hradu. U brány mě zastavili, ale poté, co jsem jim řekl, že jsem král Aredelu mi samozřejmě uvěřili a pustili dovnitř, je to můj sen.

Vypravěč pov

Strážný s knirkem se naklonil ke svému kolegovi a tichým hlasem se zeptal ,,ty jsi věděl, že královna si již našla chotě??".

,, ne, o tom slyším prvně, ale nedivím se. Tenhle byl fešák rrrrrr" Řekl taktéž pološeptem a zakmital obočím.

●Hyunjin pov

Přišel jsem před dveře a žďuchnul jsem do nich, ale neotevřeli se. Takže jsem musel změnit svou taktiku a pořádně zatlačit.

Dveře se otevřeli dokořán světlo mi prozářilo pohled na ženu mých snů - Elsu.

Otočila se ale nebyla to Elsa...byl to felix.

,,Zdravím tě mládenče, Felsa tě vítá v Arendelu" zašvitořil svým hlubokým hlasem.

--------------------------------------------------
Mwah milánci, suďte mě klidně já nejsem na drogách to jen moje mentalita ;*
Ta kočičanda co spolupracuje se mnou je @lotosovýkvítek

Ledoví Čmarifuci [Hyunlix, Minsung, 2Chan, Jeongmin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat