●Hyunjin pov
Po dlouhé cestě jsme na mém udatném oři dorazili až do jmenovaného podniku. sám jsem promrzl i když jsem ledový čmarifuk (divné lul) a tak jsem mega ready na tu saunu. jakmile jsem tu horkem nabušenou místnost viděl, strhal jsem ze sebe veškeré oblečení. Ale než jsem se dostal dovnitř, zastavil mě mistr majitel. ,,Hej ty holonku, pacholku, tu je jen pro zakazníky oke?!" což mě vykolejilo z mích kolejnic ofc.
Rychle jsem se otočil na Chann...u.....Channa a spustil ,, Habibi kup něco, však máš lo-ve." a s tím jsem zalezl uplně nakid za rodinkou toho cizokrajného vlastníka tohoto podniku.
●Chann pov
,,Však jsem muž ty kokos" zašeptal jsem pod zrzavým vousem. V tom se ozvalo přímo zamnou ,,Mrkve." otočil sem se a byl tam random zasněžený muž.
,,KOMU ŘIKAŠ MRKEV chces do ringu houmelesaku" blud se na mě zadíval upřeným pohledem a pak vzal mrkve zamnou. Ale neměl na ně stejně houmlesak jeden.
Na to mě pak napadlo, že s hujinem vlastně nemáme survival skills........takže houmlesak se hodí na tůru. Vyrazil jsem za nim i s mrkvema do staje ňáký.
Jakmile sem však vkročil do chatrče, zaslechl jsem libnou milostnou ódu. Wut bro si cvičí W rizz zřejmě.
●Lee know pov
Když tu tak pěju svému sobovy tak aj zahlédnu tu nánu zrzavou. ,,Co tu děláš mrkvo??? Nemáš vlastní stodolu snad???" (no shit némá bro jste uprostřed hory). Čajka nabídla popici byznys, kde budem sloužit, jak otrok za pytel mrkví. ,,Beru svalnatá mrkvičko ;)" prohlásil jsem hrdě.
,,Vyrazíme hned" zandala borka a tak se i stalo. Zrzavá makovice nasedla do mé sigma káry (old school saně) a pak jsme se vydali na cestu. Jen já, mid zrzka a MŮJ SOB.
-----------------------------------------------
Guess who's back mfs. Ježíšek chodí 2 roky pozdě a par měsícu navíc ig. Ale nebojte já se vždycky vrátím lásenky (to není výhružka) Zlá veveřice mi ukradla satelity ale už je to okej 💋 also za 7 dní máme světový den ledvin tak bacha na ně bobánci
ČTEŠ
Ledoví Čmarifuci [Hyunlix, Minsung, 2Chan, Jeongmin]
Fanfiction• n e m á m s l o v • toto je možná velký omyl Původně oneshot , ale nemám na to milánci moji, tato fanfikce vznikla náhodně a slibuju, jak je bůh nade mnou, že jsem vážně nic nebrala (ani kamaradka, která semnou tento originální kousek píše\jestli...