10. Chceme mír

8 3 0
                                    


Musím říct že mě opravdu znepokojilo to co se stalo v Ukrajinském městě Buča, a opravdu mě to dost rozladilo a zároveň i naštvalo. A i když jsem dnes chtěla vydat nějaké jiné věci, tak jsem se rozhodla že vydám toto a další báseň. Protože to co se tam děje má teď opravdu přednost před vším ostatním a lidi by o tom měli vědět, a taky by o tom měli mluvit. Protože to co se tam děje to je opravdu hrůza a masakr. A mám opravdu sto chutí jít za Putinem a pořádně si na něj odplivnout.

Protože to co tam  na Ukrajině udělaly Ruští vojáci, kteří teda jen plnily rozkazy. Je opravdu masakr a nepřála bych všem těm co to přežily a co tam zůstavily takhle vidět své blízké. Protože ten pohled je opravdu otřesný a mám zlost z toho jak tohle mohly Rusové udělat. A jako by ani vůbec neměli srdce, protože tolik násilí a rabování co tam způsobily by se dalo považovat za válečný zločin. Za který a to mi věřte bude každý kdo se na tom podílel, a každý kdo to nařídil opravdu tvrdě pykat.

A jsem opravdu nesmírně ráda že město Buča, ale i Charkov už jsou osvobozeny od Ruského teroru. Protože si nedokážu představit co by bylo kdyby se tak nestalo.

A proto jsem se hlavně městu Buča, ale i všem ostatním vesnicím a městům. Ale hlavně i všem Ukrajincům kteří ve své zemi ještě zůstali a kteří jsou schovaní v úkrytech,  nebo kteří svou zem hrdě brání.

Tak právě všem těm co tam zůstali i nám všem ostatním bych chtěla věnovat tuto báseň, protože si myslím že i my ostatní máme společný cíl. Který nás vede a to je SVOBODA a MÍR.

A proto je tato báseň pro všechny kdo zastávají tyto hodnoty, ale taky je hlavně pro Ukrajinu. A to hlavně protože ona si už konečně zaslouží tyto hodnoty.


Chceme Mír   

Už té války bylo dost,

 chceme mír,

Kdo nám přijde na pomoc,

 chceme mír,

Kdo nám pomůže se schopit,

a tu krutou luzu zkrotit,

Vždyť už toho bylo dost,

kdo nám přijde na pomoc?

Kdo pomůže nám dojít cíle,

A nevidět jen ruce bíle,

Kdo pomůže nám s touhle luzou,

Co obrátila zemi hrůzou,

Kdo pomůže nám dojít cíle,

A dočkat se své velké míle,

Kdo pomůže nám dojít míru,

A zpravit zemi plnou sžiru,

Kdo pomůže nám s tímhle svinstvem,

A pomůže nám zmírnit smyslem,

Kdo pomůže nám s touhle luzou,

S tou krutou hroznou Ruskou čuzou,

Kdo pomůže nám dojít cíle,

 Co vzdálený je na dvě míle,

Kdo pomůže nám ptám se znova,

A opakuji tato slova,

Kdo pomůže nám dojít míru,

a Rusko zabít dírou v sýru,

Kdo pomůže nám skončit válku,

I tuhle strašnou Ruskou pálku,

Kdo pomůže nám s tímhle kolem,

ať nemlátíme tady s volem,

Kdo pomůže nám zpravit zemi,

tu nejkrásnější mezi všemi,  

Kdo pomůže nám CHCEME MÍR,

A taky k tomu navždy smír.


Básně pro UkrajinuKde žijí příběhy. Začni objevovat