Úvod:

96 11 0
                                    


Moji milí,

strašně mě znepokojuje, to co se teď děje na Ukrajině. Že tam jsou teď boje, nepokoje a válka. A taky mě štve to jak si taková země jako je Rusko, muže něco takového dovolit. A jak muže začít válku proti jiné zemi. Proti Ukrajině, která ji nic neudělala, a jen se teď brání.

Strašně si přeji ze srdce, ať skončí tohle krve prolití které dnes začalo válkou. A ať se už přestane zabíjet, vždyť to je hrozné, co se to tam všechno děje. Panika, strach, mrtví, nenávist a válka.

To je obrovská hrůza a ze srdce si přeji, ať to už skončí. Bez dalšího krve prolití. Protože na tohle nemá Ruskou právo. A jsem si jistá, že za to bude tvrdě platit.

Tak proto jsem se rozhodla, aspoň takto vyjádřit svou solidaritu vůči Ukrajině, a taky to že jsem v tom s ní. Protože ač to není můj stát a moje země, tak mě to není jedno a velice mě to zasáhlo. Protože žádná země nemá právo ohrožovat jinou zemi a začít válku.

Tak proto jsem se rozhodla aspoň takhle napsat pár básní a veršů, a věnovat je Ukrajině a jejímu lidu, a celé této zemi. Jako projev své solidarity a pochopení. A toho že nechci, aby se něco takového už dělo.

Protože si této země vážím, tak jako každé jiné a není mi jedno co se tam děje.      

Tak doufám že mě pochopíte, a že jste na tom stejně.


                        ❤Vaše kresji0007❤

Básně pro UkrajinuKde žijí příběhy. Začni objevovat