XXX. Isamu története

187 17 0
                                    

Már egy pár nap eltelt mióta kiderült, hogy Isamu a nővérem. Aizawa jobban utána nézett a lánynak és valóban a nővérem. Az alábbi cikket találta, amikor beírta keresőbe a nevét:
"Egy Chianaka Katsumi nevū hölggyel élt, valamint több 10 másik gyerekkel. Chianaka Katsumit régóta körözték gyermekbántalmazás és gyilkosság miatt. Az egyik fogvatartott gyerek, Midoryia Isamu (tehát a szóvan forgó lány) megadta a ház koordinációját, amelyben laktak. A rendőrség pár nap múlva ki is ment a helyszínre és a kések, illetve kardok, amiket a ház legfelső emeletén találtak, csak a gyerekek ujjlenyomatai voltak látható. Amikor a rendőrök kimentek a házhoz Chianaka Katsumi nem volt jelen. Az egyik fiatalabb gyerek azt állította, hogy egész nap nem lesz otthon, így a rendőröknek vissza kellett mennie a kapitányságra, nyomok nélkül. Másnap újra elmentek, de csak Isamut találták az egész házban. A lány a következőket mondta: A Mama elment a tesóékkal egy bácsihoz, aki a Mama szeretője. Elvileg sokat keres, de a Mama mindig tele van kék és lila foltokkal, amik a nyakán és a mellkasán vannak. És mindig több lesz, mikor elmegy hozzá. Nem szimpatikus a bácsi. Én ezért maradtam itthon. Valószínūleg a napokban egyedül leszek. Nem tudom mikor jönnek vissza. 2 hét múlva újra kint voltak a rendőrök és ezúttal otthon volt a nő. Egy kisfiú nyitott ajtót, aki állítólag Chianaka Katsumi fia. Bentről egy kislány sikítása hallatszott. Amikor megkérdezték a fiút, hogy mi ez, azt válaszolta, hogy csak a Mama játszik a lányokkal. "Mamának van egy játéka, amit csak a lányokkal játszik. Mindig ilyen hangok jönnek ki a játszó szobából, ha ez a játék folyik. Az évek alatt könnyū hozzászokni. Ne tessék ezzel foglalkozni. Foglaljanak helyet, addig Isamu készít maguknak kávét, míg én szólok a Mamának. Mindjárt jövünk!" Isamu hegekkel a nyakán vitte ki a két kávét a vendégeknek. Amikor a lány észrevette, hogy nézik a nyakát eltakarta és azt mondta, hogy csak beleesett az üvegszilánkokba, majd egy kis részre mutatott, ahol pici üvegszilánkok hevertek, miket a rájuk száradt vér díszített és nem is kis rétegben. Az ember első látásra azt hinné, hogy amennyi vér van azokon, már biztos nem vágnak.
Chianaka Katsumi egy elég véres ruhában jelent meg a fiúval. Azt mondta, hogy elég durván megvágta a tenyerét és a ruhájával próbálta elállítani a vérzést. A két rendőr bement a játszó szobának nevezett helyiségbe. A fal, a padló, a plafon és még az ajtó belső része is tiszta vér volt. Ablak egy darab sem. A szoba közepén volt egy nagy szék, amibe bele lehetett feküdni (Írói megjegyzés: Tudjátok, mint a fogorvosnál) és ki volt rá feszítve egy kislány akinek levágták a lábfejét, kivágtak egy darabot a felkarjából és fel volt vágva a hasa. A lány már halott volt mikor a rendőrök beértek a szobába. Amikor Chianaka Katsumit letartóztatták volna, a nő már holtan feküdt a nappaliban és egy kés volt átszúrva a nyakán. A két gyerek már felszívódott. Amikor az egész házat körbejárták egyetlen egy gyereket sem találtak. Reméljük, hogy jobb helyre kerültek!

Feltöltés: 5 évvel ezelőtt"

Amikor végigolvastam enyhe sokkot kaptam. Láttam, hogy tele van a keze és a nyakának egy része hegekkel, de azt hittem azokat akkor szerezte, amikor a késsel történő támadást és védekezést gyakorolták. Szóval... Hazudott... Csak mégsem... Én ezt nem értem! De miért nem mondta el az igazat? Ha bízik bennem... Vagy Aizawa miatt nem mondta el? De, hát... Nem ölt embereket! Egy egyszerū áldozat volt a másik 100 gyerekkel együtt! Vagy... Mivan, ha ő ölte meg Katsumit? Nem! Nem tenne ilyet! Túl ártatlan hozzá! Mondjuk... Bennem sem hittek, amikor kellett volna. Lehet, hogy tényleg ő volt a nő gyilkosa és azért nem számolt be erről Aizawa előtt. Mondjuk, meg tudom érteni. A helyében én is így cselekedtem volna. Lehet, hogy így értette azt Aizawa, hogy "hasonló történetünk van"?

Tudom, tudom... Egy kicsit rövid, de most csak ennyi tellett tõlem! Remélem a kövi hosszabb lesz!
Sziasztok!

Van még benned fényWhere stories live. Discover now